Mus iFokus

Mus

Etiketter: burströinredningtillbehör
Läst 415 ggr
KojimaYumi
0

vilket och vart ska man köpa strö?

Hejsan.

Jag ska snart få en liten mus. Ska bli roligt.

nån som har förslag på var man kan köpa och vilket strö man kan ha? (helst inte över internet)

Jaag
0

Jag kör på Toa-lätt     som du kan köpa i zoo-affärer och mataffärer

KojimaYumi
0

Hmm.. okej Tack.. Skrattande

Linn
0

funkar toalätt bra? mina möss tycker att det är jätte roligt att byga gångar i spånet men jag vill inte ha spån egentligen, men jag har inte hittat något bättre än.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Muszimba
0

Mina möss håller på och justerar för fullt i sin bur med all den Toa-Lätt som jag har. Till en bur som är 50*80 cm har jag typ 10 liter Toa-Lätt i botten. Det ger ca 4 cm djupt för dem att gräva runt i.

daim
0

Vi brukar ge våra mus killar torv, det luktar inte lika mycket. Det går också väldigt bra att gräva i.

Dom kan göra bon och allt möjligt mysigt.

Vattnadal
0

Jag köper kaytees aspspån, finns inte det köper jag Nickos alspån (som eg är flis), först om ingen av dessa går att få tag på köper jag toalätt. Toalätt dammar en aning, tar bort lukt sämre och så luktar det inte gott när det är nystöädat i alla burar heller…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Lusthan
0

Om jag skulle be min pappa ta hem spån ifrån sågen där han jobbar, vore det ett misstag då? Tänkte att det blir ju gratis och spån som spån. Men jag kanske misstar mig helt.?

Mymlan
0

Sågspån ska Inget djur ha då de drar in det i luftvägarna. Kutterspån är bättre men det ddammar det med sedan tvistar de än om ang terpentin som kutterspån innehåller så möss och tamråttor ska ej gå på kutterspån. Kutterspån är från gran och tall. Kutterspån av al o andra träslag innehåller ej terpentin.

Sedan finns det cederspån som de ej heller ska ha då den oljan är cancer framkallande.

Jag anv aspflis då jag får tag på det annars är det toa-lätt och håller med vattnadal det luktar inget vidare.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

GucciDior
0

När jag hade spån tålde jag det inte.. Jag skaffade toa-lätt, och visst det tog ett tag för mössen att vänja sej men nu gräver dom som tokar i det ^^,

Lusthan
0

Hmm, de sa på zoot att jag kunde köra med sågspån, men då byter jag nog ut det så fort som möjligt i så fall.