Ta bort foton?
Går det inte att ta bort foton från fotoalbumet? När jag försöker får jag detta meddelande:
Server Error in '/' Application.
=========================================
Object is already initialized(selected).
Jag märkte det också för flera dagar sedan…
Men det går att lägga till foton.

Har märkt samma sak….
samma här. Ibland när man ska komma in på mus.ifokus. så kommer samma meddelande upp. men måste skriva indet två gånger så kan man komma in på hemsidan…. lite konstigt.. jag märkte detta i förra veckan!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Ja jag har märkt att det ofta blir så när man är inne på sidan också - att när man ska klicka sig vidare så kommer felmeddelandet upp….
Sen en annan sak - visst har dom ändrat på sidan eller är det jag som är lite knasig och bara tycker det?
Det buggar ganska mycket här, ja. Vad jag förstått funkar iFokus bäst med IE. Jag brukar uppdatera när det buggar, eller vänta en liten stund, så funkar det bättre sen.
De är tyvärr inte så snabba med att ordna till buggar etc, mycket pga att det är en stor sida, de har jättemycket att göra samt att de som sköter sidan gör det på sin fritid. Så det är bara att bita ihop och vänta ut probsen!
Vill ni ha personlig hjälp kan ni visserligen kontakta ifokus-folket privat. amaira med sina foto-problem t ex…

När sånt här händer. Lovar att jag har backat o försökt ta bort ett foto flertalet gånger … provat dagen efter osv med samma resultat. Ska vi då kontakta tex dig - ansvarig för MUS delen i hela fokus så att allt samlas o skickas in av en. Eller ska vi kontakt dom privat?
Det är ju så olika på olika ställen.
Bara så att vi vet hur vi ska göra när det blir fel.
Tja, näe, jag anser att vi får leva med problemen tills de löser dem. Ingen idée att mailbomba varken mig eller ifokus-folket. De jobbar i den takt de kan, ganska söligt, så det är bara att finna sig.
Däremot ni som har problem UTÖVER det vanliga, tex amaira som inte kan lägga upp foton i trådar, kan jag och ifokus-folket kanske hjälpa direkt och personligt för det kan handla om en sån enkel sak som någon inställning i hennes dator etc.

Okey. Bra att veta. Jag väntar så snällt o mailbombar ingen *ler*. Men kan vara bra att veta hur ni vill att det ska vara. Så att man gör "rätt"…..