taggmöss
vart får man tag i taggmöss. hade det för några år sen och tyckte verkligen om dem. deras ungar är ju helt utvecklade när de föds =D.
någon som vet ??
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Har ev två hanar att sälja.. De är ca 3-5 månader gamla.. De är bröder..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#1 Åh, du har inga bilder på såna möss?=) Man får aldrig nog av att se bilder på söta djur!=)
De är inte så lätta att fotografera då de är så fruktansvärt nyfikna och är mer på kameran och vill se vad det är för pryl.
Väldigt pigga, aktiva och nyfikna..
Dock ska man vara medveten om dessa kan man inte ta fast i svansen då släpper de svansen som en ödla.
Åååh, Mymlan vad söta de är!=) Har aldrig sett så söta möss förut! Haha, såna måste man ju ha ngn gång ;) Är dessa dag eller nattaktiva? Supersöta och jättefina!
#8 De är nattaktiva och alla arter av taggmöss är extremt sällskapliga. Men om jag är runt deras bur/ar så kommer de fram dagtid och funderar på vad jag gör, gör jag nått kul, kommer det nått till dem..
#9 Men de är väl inget vanlig husdjur eller? Har hört talas om dem å så, men man ser aldrig såna till salu. Roligt att de är så sociala iaf!=) Zebramöss (om de nu heter så?) är också rätt fina, men dessa var ju verkligen hur söta som helst! Man måste ha duna bur till dem va? De ser ut att vara bra på att smita :P Blir de mindre, större eller lika stora som vanliga möss? Nu blev jag så sugen på att skaffa såna, men först måste man ju lära sig mer. Saknar faktiskt att ha möss.. Luktar dessa mkt?
Förlåt om jag frågar så mkt, men jag blev så nyfiken på dessa möss!
#10 Här kan du finna fakta om taggmöss och andra.
#11 Tack så hemskt mkt!=)