Sorgens dagđ
Köpte Leo 24/08-19 Idag hittade jag honom död i buren đđ. Han hadde roslat lite den senaste tiden inte mycket och inte ofta som skrivet lite. Gett honom massa exrta och nyttigt som blĂ„bĂ€r , örtetea och han verkade bĂ€ttre. Och sĂ„ idag đđ. Han var en sĂ„ personlig och unik liten kille. Om han inte börjat rosla hadde jag tĂ€nkt lĂ„ta honom bli pappa men nu blev det inte sĂ„. Ălskade mysiga tuffa mus du saknas mig fast du inte var nĂ„got som nĂ„gon annan hĂ€r inne hadde uppskattat i sin avel mm. Gangster mus med tydliga grĂ€nsen och egen vilja. Hur ska jag klara mig utan dig? Efter Dolly och Loullou kommer jag inte ha fler möss. Dessa söta , roliga speciella djur Ă€r inte Ă€mnade att bo hos mig. Ha det sĂ„ bra alla mus Ă€lskare â€
Har den stora turen att fÄ bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur Àr livet inge kul!Glad
Ă
h sÄ trÄkigt. Beklagar verkligen!
Fast de inte Ă€r sĂ„ stora, sĂ„ tar de en stor plats i ens hjĂ€rta. â€ïž

Ja och han var verkligen udda den killen â€
Ă H nej! Ă h, fina Leo. â€ïžStora tröstkramar. â€ïž
Men varför skriver du att möss inte Àr Àmnade att bo hos dig?
Beklagar đ Vet tyvĂ€rr alltför vĂ€l hur det kĂ€nns att förlora ett Ă€lskat djur. Vila i frid lilla musgrabb.

3# de bara dör đđ. Har sedan lĂ€nge börjat sniffa efter den speciella Ă€ckliga lukten av död innan jsg ens börjar titta i mus burarna. SĂ„ glad varje gĂ„ng jag ser Dolly och Loulou komma skuttande.
#5 Hur mÄnga har du haft som dött?
#5 Ja, det Ă€r ju tyvĂ€rr baksidan av att Ă€ga djur och speciellt dĂ„ smĂ„ kortlivade varelser som möss, hamstrar och rĂ„ttor. Man hinner blir ordentligt fĂ€st vid de smĂ„âŠoch sĂ„ Ă€r de bortađ men de Ă€r ju sĂ„ mysiga, söta och underbara att jag försöker stĂ„ ut med den vetskapen Ă€ndĂ„.
Ibland undrar jag dock om det verkligen Ă€r vĂ€rt all hjĂ€rtesorgâŠdock har jag (hittills i alla fall) kommit fram till att ja, det Ă€r det trots allt, för jag fĂ„r njuta av dessa fina smĂ„ djur under deras liv (som mĂ„ vara kort men Ă€ndĂ„)â€ïž.
Jag har nyligen (för ca en mĂ„nad sedan) förlorat en hamster, en galen sprallig kille med massor med energiâŠinte trodde jag att jag skulle hitta honom död (han var inte sĂ„ gammal)âŠmen tyvĂ€rrđ. NĂ€sta vecka kommer en ny, en liten dam denna gĂ„ngâŠinsĂ„g att jag inte vill vara "hamster-lös"âŠĂ€ven om det gjorde ont att hitta min lilla Oliver "Ollie" död.
Kanske kan vi starta en ny trÄd om TS vill ha Leos minnestrÄd ifred?
#8 Mitt inlÀgg var inte menat för att "kapa" minnestrÄden om Leo. Ber om ursÀkt om det blev för mycket "offtopic" eller sÄ. Beklagar som sagt din sorg Ts och ber om ursÀkt om du upplever det som att jag "tog över" din trÄd med mitt/mina inlÀgg.
#9 nej nej, ingen pik. jag vill prata om detta i annan trĂ„d. sĂ„ jag gjorde enâŠ
#10 JahaâŠok, blev rĂ€dd att jag kanske "svĂ€vade ut" för mycket.