Mus iFokus

Mus

Etikett: tävlingar
Läst 251 ggr
Grodan
1

SLUT::: Omröstning månadens mus sept 2020

Rösta på din favorit, både bild och berättelse

1 balett

Min månadsmus får bli Balett. En drygt 4 månaders tjej med stort hjärta och alltid gott humör. Det bästa hon vet är att få sitta still i min hand medan jag vandrar runt. Då kollar hon nyfiket in allt hon luktar och ser, med spetsade öron och nyfiken nos. Sedan vill hon inte lämna mig för allt i världen, även om hon kan klättra upp för armen och ner igen, om hon tycker jag är för lat.

2 SE-Anette´s Prim

Det här är Prim (SE-Anettes Prim) hon är drygt 1 år och 4 månader. Hon är världens snällaste och lugnaste mus 💙 hon älskar att vara uppe hos mig och går snällt med på allt jag föreslår. Lek på bord, klättring på pinnar, stegar m.m i leklådan, fotografering ute, i handen , sitta på min axel, sitta i handen o.s.v Jag hoppas få behålla henne länge!

3 Dominomus

Vill presentera en Siamese Longhairkille vid namn Dominomus. Fullständigt namn SE-Morakullan´s Dominomus.

Endast 6 månader och 19 dagar gammal idag. Jag brukar delta mest med gamlingar, men nu kände jag för att visa upp denna goding. Dominomus är en lugn och trygg kille som bor fredligt med 2 bröder. Att hantera är han mjuk som rumsvarmt smör, precis så som jag älskar dem. Och han sitter stilla och låter sig pussas på, om jag har stora pussbehov. Han utforskar gärna saker utanför buren, men har inte bråttom. Inte lat eller osmidig, bara inte någon stressboll här inte. Och det passar mig så bra. 💜💚Önskar han får vara frisk och leva länge, det är han värd.

4 SE-Tinyfeets Ove

SE Tinyfeets Ove är en liten favorit här hemma. Han är nu 6 veckor gammal. Så väldigt lugn och mysig att han tidigt blev en självklar "keeper".

Han har den längsta pälsen en lh haft hos mig, hoppas det håller i sig ❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

• Redigerat 2020-10-07 22:46 av Grodan
Inlägget är låst för nya kommentarer