Söker två mushonor
Hej!
Jag söker två st mushonor, finns det någon som har?
Bor i Västerbotten, men det brukar ju gå lösa med transport via djurtransportgrupper på facebook.
Min ena mushona blir snart ensam, så det känns lite bråttom så hon inte behöver vara själv så länge. Håller tummarna att jag hittar kompisar till henne snabbt! <3
Emma
Hej Emma!
Jag har faktiskt två honor ur en "bonuskull" (yngre helsystrar till min L22-kull- du kan hitta lite info här om dem om du söker) . De är födda 10 okt, redo att flytta när de är 4-5 veckor. De är bägge Siamese Longhair. Den ena är Seal Point och den andra är Blue Point.
Kan inte fotta dem just nu, de är lite osäkra ännu.
- Redigerat 2020-10-26 11:53 av Grodan
Hej!
Det låter ju toppen :) Har kikat på dina inlägg om L22kullen.
Jag är klart intresserad.
Aboslut, du får gärna skicka bilder när de känner sig redo.
Emma
Vad kul att du följt den äldre kullen.
De är snart 3 veckor gamla, denna kull blir N22-kullen. De är redo för resa när de är 5 veckor. Tycker att de behöver vara lite större för att orka en lång resa. Oftast så äter och dricker de dåligt under transport…
Jag ska se om jag kan ta foton nu.
De är jättefina! :)
Du måste logga in här igen Em_ma, så vi kan prata lite mer om transport osv.
Jag svarade på ditt meddelande för några dagar sedan :)
Jag har efterlyst transport i två grupper på fb. Har fått ett svar, men det var bara preliminärt att hon skulle köra den sträckan. Har inte fått ett definitivt svar ännu tyvärr.
#7 Åh, har jag missat det?
Låter bra ändå att du letar. Jag har frågat några jag känner, men inget napp ännu.
Japp, jag fortsätter leta eftersom jag inte fått ett definitivt svar ännu. Hör av mig om/när jag hittar någon :)
Vad synd att ingen av de du frågade skulle köra.