Jag kan ta en pojke =o)
Om någon har en pojke att avvara så tar jag gärna honom =o)
En agouti vore fint!

Går det inte lika bra med cinnamon agouti, långhåriga och fina??

Vad jag kan se så har du 2st kanelagoutisar kvar.av pojkarna. Vilka två exakt är det =o) Har du bilder på dem någonstans?

Jag har varit utan kamera ett tag men nu så har jag varit & hämtat den. Jag ska bara ladda batterierna så sätter jag igång att ta lite bilder på ungarna sedan.
Dom pojkarna är rätt så lika varandra så jag har lite svårt att se skillnad på dom, men dom är alla lika snälla & gosiga..=)

Jag har två väldigt goa agouti-killar, födda 2006-10-13. Lite gamla och med tumörer i släkten. Men perfekta gosemöss…

#3 Jag väntar på fotona dårå =o)

#4 Tack för erbjudandet, men denna gången vill jag gärna ha en någorlunda ung mus =o) Gärna en bebis som skall lämna mamma och pappa för att pröva sina egna vingar dårå =oP
Jag har en kull (nu 2 v) o har 3 pojkar (om jag räknat rätt) *thi hi*
.. men såg de nu .. att du ville ha agouti, de har jag nog ingen ..
(bild finns på tråden BäBiSaR)

"7 Ja, jag vill ju helst ha en riktigt fin agouti =o) Det kan ju hända att jag tar en annan variant. Vi får se. Alla möss är vackra tycker jag =o)
#7 Det är ju så dumt med bebisbilder för då vill man ju ha allihop :P De lockar ju så mkt :D Man kan ju knappt hålla sig när man ser bilder på sötnosar ;)

Jga har bara en "fel" agouti. Han har vitt på svanstippen, men han är så himla go. Jag vet inte än om jag ska sälja honom, jag är så kluven. Trångt med plats men han är ju så söt.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Jag har en cinnamon tan kh, engelsktypad. Han sitter med sin bror nu, men de kommer säkert att börja bråka nån gång, förr eller senare, kanske håller de till de är dryga halvåret, kanske inte…
Han är bror till systrarna ag och ci skh samt lillebror till ag/t kh i min fototråd med vad jag packar. Kan packa honom, om jag får tillsägelse om att göra det.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Jag har bestämt att vänta tills det dyker upp en riktigt fin mörk agouti =o) Det är ju alltid trevligt om man fick tag på just den sort man vill ha. Ni har alla jättefina möss och dreglar järnet när jag ser foton på dem =oP***
MEN, tålamod är en dygd ;o)
Tack ni alla som gett mig förslag!

Mörk agouti, som i sotad?
Jag föder upp agouti, och har en snygg hane, skh, som jag tänkte spara. Han är inte mörk, utan bra agouti. Bra agoutisar blir det av och till här hemma, då det är en mina favoritfärger!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Om du tittar på Freja så vet du vilken sort jag menar =o) Vet inte om hon var en bra ag, men jag tror att hon va det.