Mus iFokus

Mus

Läst 103 ggr
Joker2020
0

Registrera mus

Hej!
Jag vill efterreg min möss och ev kull i framtiden. Men jag kommer till en logg in med lösen på swemus, vad skriver jag in där? Jag har betalat och blivit medlem. Och vart hittar jag provet som bör göras innan kull.

Hälsn Erika

Haifa
1

Har du fått mejl från Maya om att du blivit medlem ska du även ha fått ett mejl med inloggningsuppgifter. Glöm inte kolla skräpkorgen med. Mejlets avsändare har inget namn utan står ATM följt av ett gäng siffror, så kanske lätt att missa om man bara kollar på avsändare. I det mejlet har du fått ett tillfälligt lösenord, användarnamnet är den mejl du registrerat dig med. Har du inte fått något så kontakta Maya så får du hjälp med det.
Är jag inte helt fel ute så finns Maya även här på ifokus

Vad gäller provet så borde infon gå att hitta på hemsidan men är inte säker så här får någon annan hoppa in.

Har du fb så glöm inte att gå med i svemus egen fb-sida, även där kan man hitta en del information.

Grodan
0

Bra svar där av #1

När du fått ett inlogg så hjälper jag dig med registreringen. 😀🐭

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Joker2020
0

#1: hej
Inte fått något mejl vad jag kan hitta. Vart hittar jag maya? Tack för svaret

Haifa
0

#3: Så fort svemus har fått betalningen och du fyllt i formuläret så får man ett välkomst mejl av Maya till den mejl man uppgav. Det kan nog ta lite tid då jag misstänker att det sker manuellt och sen beroende på banker kan det ta någon dag innan betalningen syns hos mottagaren. Så om du ansökte i helgen så vänta några dagar till, det är trots allt jul och alla som jobbar med svemus gör det på fritiden. Skulle du inte fått något på en vecka eller två så finns hennes mejl på samma sida där man fyller i formuläret för att bli medlem. Vet inte om det är okej att skriva hennes mejl här men eftersom det oftast går fortare och mejlen är offentlig, så är hennes mejl maya@bergvin.com, skulle det inte vara okej så får någon mod redigera bort denna biten.

• Redigerat 2020-12-23 02:25 av Haifa
Joker2020
0

#4: tack 🎅🎅

Alwyn
0

#4: Haifa…jag inser att du är med i Svemus men…får man fråga vem du är? Känner inte igen ditt alias

Haifa
0

#6: Jag är ganska ny medlem och jag skriver inte så ofta så är inte konstigt om ingen känner igen mig. Mitt riktiga namn är Jenny, vet inte om det säger så mycket heller.

Alwyn
0

#7: okej, tack 😊