Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 471 ggr
LomerielAurora
0

Fina Nisse!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att Memla bott en tid i karantän, och efter diverse diskussioner med min sambo om att ta fler honor, så blev beslutet att flytta fina lilla Memla till Terato's honor mot att jag tog hennes vackra hane Nisse.
Han är världens räsermus, helt underbar, och jag kände bara att jag ville visa upp honom!

Terato
0

Hihi ooh! Lilla Nissis! Vad go du är! <3

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

amaira
0

Vilken sötis!!! Kyss

Jaag
0

aaawww va söööt   <333

LomerielAurora
0

Haha, jag försökte fota honom idag utan blixt, tycker om foton med lite 'varmare' färger.. Hahaha, han blir bara en suddboll.. Formel1-mus!

Terato
0

Haha! Busunge!

Jag har en massa fina foton på Nisse som du kan få. (mailar dem) Här får du ett att dräggla över!

Om du vill ta fina bilder på honom utan blixt så sätt honom på en stol med nåt fint tyg bakom. (man ska inte se att han står på en stol) Tag fram den starkaste lampan du har och belys framifrån eller från sidorna och ha även tänt i taket. Peppra honom med kameran! Ge honom saker att undersöka eller äta. Då borde någon bild bli bra! :)

(jag tänkte skicka med lite leksaker till dig sen. Han kan ju få någon som luktar mysig mushona. Då ska du se att han håller sig där!)

Nils Karlsson Pyssling. Världens nyfiknaste mus!

teratos.r8or.se

Terato
0

..Okej då.. Jag bjuder på en till!

Wow! Vad är det för stor svart sak du håller i? Får man klättra på den också?

teratos.r8or.se

Muszimba
0

Han är ju så söt att man vill pussa på honom.

Anett Lindbom
0

Men åhh vad söta han är!!

LomerielAurora
0

Ååååh Sara vilken pingla du är! :D Hihi! Sååååååå underbara bilder!
Och bra tips där även om jag redan visste om dem, men jag får erkänna att jag varken har någon bra lampa (du vet mysbelysning i hela lägenheten hahaha!) och dåligt tålamod från min sida, haha.. Helst ska bilden bara bli bra första gången jag fotar.. annaaaaars! Haha!