Grodan!!
Hej amaira! 🤍🌸
Härligt att du tänker på mig. 💜
Fast… hur tänkte du nu? Agouti Shorthair…?
Inget jag varken behöver eller vill ha, tyvärr. Jag vill ha LH, Bluevarianter och/eller pointat.
Då missförstod jag. Långhår förstås, det glömde jag. Han är inte helt korthår och det dyker upp långhår bland dessa, jag har ju blandat. Inte helt korthår och inte helt långhår.
Men då vet jag! 😊
Och ja, jag tänker på dig! Men det du vill ha och behöver har jag tyvärr inte. Vi avlar ju helt olika varianter.
#6 Stämmer vi har mkt olika, men det kan dyka upp något blått lh hos dig eller t o m pointat… som kan passa hit
Sen föredrar jag att köpa in honor främst, då jag har väldigt många hanar själv. Men visst, vifta med rätt hane så kan vi diskutera saken.
🤍🐁
Du frågade faktiskt efter hane för inte så länge sedan. Och jag förstod det som agouti (för att du vet vad jag har, tänkte jag). Men jag misstog mig väl. 🙂
Blått är på väg att försvinna fullständigt och pointat verkar redan ha gjort. Eftersom jag inte vill ha det, avlar jag så jag inte får det.
Om jag misslyckas, och får något vettigt i fel variant/rätt variant för dig, så viftar jag, oavsett kön. 😊
#8 Sant, jag frågade efter hane. För rätt hane finns alltid en bur här.
Tack amaira 💗