Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 424 ggr
Anett Lindbom
0

Hålla mössen varma?!

I morgon ska jag ner till tåget med några möss, jag ska till Gävle för en liten musbytarstund.

Jag har en liten bit att gå till mitt tåg & nu börjar det bli så där jobbigt kallt ute igen..

Jag funderar lite på hur jag gör det bäst för mössen, jag vill ju inte att dom ska frysa ihjäl. Jag har fått låna en ryggsäck av min son, i den har jag till att börja med lagt dagstidningar i botten, och jag funderar på om jag ska klä om godislådorna med mössen i med ngt varmt & gosigt, men jag vet inte med vad, det ska ju vara ngt som håller värmen..

Har ni ngt förslag på hur jag skall göra för att mössen inte ska bli kalla. Tyvärr har jag ingen som kan köra mig ner till stationen så jag lära gå dit.

lothus1
0

Jag la handukar i botten och på sidorna i väskan. I muslådan la jag massor med papper som de kunde krypa in i.

Anett Lindbom
0

Okey, ja man vill ju inte att dom små ska frysa, nu är det ca -4 här i Bollnäs, och det skulle visst bli kallare i morgon..

Vattnadal
0

Packa in massor av toapapper och nån liten kartong i lådan de sitter i. Då ska de nog hålla sig varma. Är det riktigt kallt och du ska vara ute länge, kan faktiskt en kylväska vara det bästa. Man kan lämna en liten klipa för luft, eller ha den stängd till man kommer ombord på tåget.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

tessie_k
0

Fylla en flaska med varmt vatten och stoppa ner i väskan precis innan du ska gå?

Grodan
0

#4 Jättesmart! Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mymlan
0

När R fraktade in hamstrana till gul_zebra så hade vi satt dem i godislådor, ner i en stor frigolittlåda zoo butiker får akvarie fiskarna i, tidningar i lådan, toapapper i godislådorna.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

gulzebra
0

Fleecetyg kan jag rekommendera, det värmer rätt bra ^^

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram