3 i taget...
Snacka om att mössen går 3 i taget! Här hemma hade VD Young Americans somnat in häromdagen, och idag hittade jag skruttgubben VD Jump They say, min underbara sö cr lh, bror till Joe The Lion, och den sista av de 3 bröderna. Började fundera vem den 3:e skulle bli. När jag så skulle mata och kolla till den nedersta buren, där MK Nolymus bor med VD Underground, så hade hon oxå somnat in. Tre fina och härliga möss, mest kommer jag dock att sakna Jump, som jag inte ens fick några ungar efter… Får dock snart hem en liten släkting till honom, Rasmus!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Hm… här går de gärna två och två… fast det både råttor och möss… dvs en mus och en råtta kan åka tillsammans till Nangialia…
Rasmus?
Ja det brukar bli så av nån konstig anledning… Hos mig dog en gerbil för nån vecka sen och en mus igår. Så jag har ett till dödsfall att vänta om tre-åt-gången håller i sig nu med.. =/
Som den kärring mot strömmen som jag är, så går de givetvis endast en och en här (ifrån)…
Beklagar Elin.
Och Joe The Lion glömmer jag aldrig! 

Jag antar att Rasmus är hanmusen som Elin skulle få av mig från Sveas kull. Svea var ju Joe the Lions dotter. Hon hade ett underbart temperament och likaså Rasmus. Men det var han som dog i en klämolycka innan han fick komma hem till Elin.. 
Älskar mina stora små vänner..