Glimma och Glittra.
De är fem veckor på måndag, och ska flytta i morgon.
Såhär vill jag kunna ha möss att sälja!!! Björndalens sällskapsmöss. Till en ung seriös tjej som inte förut haft möss.
Då är jag nöjd. Bättre sätt att öka intresset och ryktet för möss som sällskapsdjur, finns inte.

Visst är de söta tillsammans! och så otroligt rara är de. Tama, sällskapliga, lugna och fina.
Ja, jag är lite extra förtjust i de här två raringarna.

Ja, det är lite synd att sälja dem, på ett vis. De borde gå vidare i min temperaments-avel. Men jag vill ju inte ha för många möss. Och jag är övertygad om att de passar utmärkt tillsammans, dessa två små gulliga möss och deras nya ägare.
Och jag har fler möss… och det får ta tid med min avel. Möss ska NJUTAS av, och desa 2 möss ska definitivt ha en egen ägare, det är de värda.

Vilka sötisar dom två flickorna är..=)
Wie! :) Det är jag som har köpt dom här små sötnosarna. ^^ Mina fina tjejor!
Jag fick välja namn på dom själv och Glimma och Glittra va de första som jag tänkte på och jag tycker verkligen att de passar dom! :)
I morgon ska jag hämta mina små töser! Och jag har allting klart. Buren är i ordninggjord och bara väntar på att de ska flytta in nån där. ^^
Jag har aldrig haft möss förut men jag har tidigare ägt 2 hamstrar och 1 råtta. :)
Jag vill tacka Amaria för alla tips och all hjälp jag fått för att kunna ta emot Glimma och Glittra på ett så bra sätt som möjligt! :) Det känns så skönt att ha hittat en så trevlig och snäll uppfödare som hjälpt mig så mycke! Tack för allting!
Och det är så trevligt att nu vara en av oss alla i den mysiga "musvärlden"! :)
Nu ser jag fram emot en fin jul och mycket mys med mina nya vänner Glimma och Glittra! :)
God jul önskar Isabelle!
Du har sååå vackra möss .. amaira
Hej och Välkommen hit, Isabelle!!
Det här är en bra sajt, där man kan fråga om allt man vill, eller bara småprata - oss emellan, vi som älskar möss - eller kanske bara titta och läsa. Vi ses i morgon. 
Tack Pimu (och du har ju en del finingar du också!!)