Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 316 ggr
Pimu
0

Kan den här ..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. vara satin ?? hur ser man de ??

Muszimba
0

En satin är glansigare i pälsen och oftast lite mörkare i färgtonen än de som har samma färg.

Svemus standard säger så här om satin: "Satinmusen skall ha en högblank päls resulterande i utsökt satin eller metallic glans. Färgen får vara som någon standardiserad variant och skall likna denna så nära som möjligt, med tillbörlig respekt för satiniseringseffekten. Satin påverkar färgerna så att de ser mörkare ut än de egentligen är och får mer röda och gula toner."

amaira
0

För en gångs skull skulle jag vilja se musen på lite längre avstånd. Men nog tycker jag att den verkar satin lh. Glänser vackert gör den i alla fall. Kyss

Pimu
0

Jo .. skulle ha tagit ett foto me ett syskon så skulle man se lite bättre .. *himlar me ögonen*

Jag tycker ju hon ser glansigare ut än sina cinnamon syskon ..

Terato
0

Ååå vad fin! :)

Jo, nog ser hon ut som satin. Men ta en bild brevid syskonen så syns det nog ännu bättre!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Pimu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är dom me mamman

(de är hon som går iväg på vänster sida)

Pimu
0

.. men .. måste då säga att dom inte ser lika glansiga ut i handen som på bild .. *thi hi*

[Theriss]
0

Tycker inte hon (eller någon av syskonen) ser ut som satin. Men mamman ser ut att vara det så det blir satinbärare.

Pimu
0

Japp .. mamman är satin .. *ler*

*suck* att min kamera lurade mig så där .. *dubbel suck*