Jaha, där kom hon med i alla fall till slut, Chaconne (betyder musikstycke). Hon är efter Förgätmigej och Figaro, är långhår och sanslöst RAR och gosig. Jag är kär. (nu igen 
och förevigt när det gäller möss)
Vilken sötnos!
Ja filippa var lite lik
Fin hemsida du har förresten. alltid kul med hemsidor om möss. Jag kommer också att göra en, tids nog.
Jag har "egna stamtavlor" i datorn, över alla mina möss, med foto och all info jag tycker jag behöver. Sen registrerar jag förstås i Svemus också, men just det här att ha foto med på "stamtavlan" uppskattar jag - så då gör jag så själv.

Stamtavlor med foton är väldigt trevligt att titta på. Specielt när man inte sett så många av dom djuren som finns med, på så sätt så får man se hur dom ser ut.
Så egentligen så skulle man försöka göra så - lägga till foton.
amaira har du någon hemsida som man kan kika in på?
Ingen med möss på. En hemsida finner du dock i min presentation, på hemsidan finner du bilder på "mig" *haha*

Då får jag kika på mössen här *ler* och vänta tålmodigt…. kanske sommaren blir regnig??? Och sidan blir utbyggd även med möss.
Bilder på dig *ler* dom såg jag inte - än! Stannade upp på dom fina texterna att läsa och bilderna…. på fjärilarna och blommoran… ja där vart jag kvar en stund o ska tillbaka…
Du har en jätte fin sida som jag sparat adressen till o kommer att kika in där då o då.
amaira, jag tror att det bara är du som har dessa problem så med stor sannolikhet hänger det på dig, din dator och dina filer att det blir knas! Bilderna måste vara i gif, jpg eller png-format och filändelsen måste därför sluta på .gif, .jpg eller .png.
Glöm alltså att jag skrev bitmap en gång - detta är fel!
iFokus kan bugga mer för dem som har Firefox Mozilla, ni gör då klokt i att byta till den nyaste versionen av Internet Explorer.
Kommer inte fotot med kan ni redigera inlägget, välj då "Ladda upp ny fil" och försök igen.

men grodan, ursäkta att jag går lite ur ämnet här.. internet explorer jämfört med firefox är som att jämföra typ.. mcdonalds med en femstjärnig resturang. ja, vissa hemsidor buggar lite i firefox än så länge men jag är säker på att mer och mer människor kommer gå över till firefox snart. internet explorer är för mig bara popups och mycket lättare att dra på sig massa skit :(
Jag gör ingen jämförelse mellan programmen, utan det är bara kalla fakta.

SHW: Jag kan meddela dig att jag har Firefox och inte har problem med bilder. Håller Med Grodan i den tanken.
Ja, jag ska hugga tag i det, och få ordning på det en gång för alla. 

muszimba, jo, jag har också problem med bilder ibland, och jag tror ni missuppfattade mig lite :S interenet explorer är bäst till just denna sidan (och några andra) men ibland så får man stå ut med lite buggar om man inte vill ha massa virus och popups.. vilket internet explorer är bra på att ge :P

ja men shw. Det här med virus o popups - det är ju så att det som används mest är det som utsätts mest för sånna saker.
Om man tar dom som tycker att det är så kul att förstöra genom virus…. så inte sjutton ger dom sig på ett system som kanske ska vi säga 25% (har ingen aning om siffror.. detta är bara exempel) när dom gör mer ska på det systemet som 75% använder… skulle det svänga över så skulle dom istället ge dig på det system som används av flest användare….
Det jag märkt är att många av dom jag känner som först varit så lyriska över Firefox bytt tillbaka till explorer, just bara för att i slutändan så fungerar det bäst på tex forum, olika andra siter osv….
Jag är sånn som har kvar det jag har *ler* testar inget om det jag har fungerar…. *ler* jag är en liten fegis….
Den här sidan körs i asp. Exakt vad det innebär vet jag inte. Dessutom är den full med buggar och den är trög och ja ni har märkt själva… (Själv märker jag inte buggar så mkt faktiskt) Det kan ha att göra med vilket operativsystem du har, vad du har för internetuppkoppling - sidan fungerar t e x inte alls för de som har vanligt modem - och självklart vad du har för internetbrowser.
Självklart är det önskvärt att en sida fungerar för ALLA! och jag hade också helst sett att det var så, men jag står maktlös inför de som driver iFokus. Vi får vara här helt gratis och får dessutom bra service för det, vi blir sponsrade med priser till tävlingar (om vi vill) osv. Men min erfarenhet är att inte försöka stressa på killarna eller komma med för många förslag eller gnälla för mycket, för då blir de bara ledsna och sura och påpekar att de byggt denna sida på sin fritid etc. De som bygger, utvecklar och fixar buggarna på iFokus gör det på sin fritid, de tar från sin egen plånbok - och från annonsörer - och det är en sida som kommer att utvecklas LÅNGSAMT!
Vi är alla bortskämda med att saker går fort! Men här gör det helt enkelt inte det, så jag tycker att vi blundar för lite buggar och strul och bara är glada att vi har ett mus community!
Vad gäller amaira och hennes fotoproblem så trodde jag faktiskt att det enbart var hon som hade detta och bad henne kontakta en av killarna som är ansvarig för iFokus för att få hjälp.

Grodan jag håller med dig - vi får vara glada att vi har ett forum att vara på. Som också är helt gratis. Och jag tycker att det här är en väldigt bra ide - där man kan hoppa runt bland flera forum som intresserar en.
Sen brukar killar som pysslar med datorer vara väldigt duktiga och dom gör säkert allt för att det ska fungera. Men har försökt mig på pogrammering själv och efter det säger jag bara att jag beundrar dom som håller på med det….
Jag har inte så ofta problem - var förra helgen som det blev det lite ofta error med före och efter så har det bara varit någon gång ibland…
Fast såg efter helgen att vissa ändringar gjort på sidan så det kan ju vara orsaken *ler*
Bilderna har jag ju kommit på hur jag ska göra för att få med dom i inlägget *ler* har fungerat varje gång hitintills… ska snart försöka igen när jag o dottern enats om bild till julimus *ler*