Tomt och öde här..
Var är alla idag? är så gruvligt tomt här.. Alla jul pysslar antagligen är nog bara jag som ej gör det..
Händer det inge skoj hos er? har ni klätt granen än? visa bild på granen då den är klädd..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Här är det inget mer julpyssel än nödvändigt, alltså nästan ingenting. =)
För mig har det varit skitsegt att komma in på iFokus idag,,
jag orkar inte vara här så mkt, jag har slut på energi, är trött, sliten å depp… sårri
mmm .. krånglar bara här på sidan idag ..

Här hemma är det inget justök alls! Vi har inte pyntat ett dugg faktiskt. Jag tycker det är mysigt med julpynt men känner liksom varken att jag har tid eller ork(eller råd) att fixa julpynt.
Älskar mina stora små vänner..

Vart på sjukan och sen legat nerdrogad större delen av dagen/kvällen.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#5 - Men vad är det med dig då, Pahpsii?

Jag har jobbat hela helgen…
Mus.iFokus var hopplös igår, segare än segt.
Hur är det med Pehpsii undrar jag med. Vad har hänt? 

Mina OCDs fick spatt när jag stressat för mkt med jobbet/julstök så jag bröt ihop totalt. Den enda psykmottaggning som är öppen på helgen är psykakuten på sjukan så det blev till att gå dit och få sjukskrivning. Fick även sömntabletter så jag kan sova. När det är som värst för mig så vaknar jag en gång i kvarten och måste kolla alla dörrar och fönster, alla kranar, alla djur, sen ev gå två rundor till för att vara HELT säker innan jag kan gå och lägga mig igen. Häromkvällen var jag tvungen att borsta tänderna runt 14 ggr.
Så jag har fått en natts sömn nu iaf. Får se hur det går inatt.
Tack för att ni bryr er *kram*
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Pehpsii
fy fan stackars sate du e.. hoppas det går bättre å att du ligger å sover nu.. u got my sympathy girl
You got my sympathy, too. *kramar* Var riktigt rädd om dig, och go med dig, nu!