Jag vill ha en bandad eller "fläckig" tjej tror jag. En tjej i varje fall. Måste ju ha en dotter efter Twister ju! Han fick lite godis för att fira att han blivit pappa.

Men åhh vilka härliga små goseklumpar=))
Vad har de för stamtavla? Kan man få se bröllopsfoto på föräldrarna?
Jag har foto på Twister då han är min underbara pojk! Men Fairytail har ju foto på dom tillsammans.
Men jag kan ju berätta Twisters stamtavla: far: Riva, mor Vattnadals Kikimora
Farfar: Chagall (e Danzig, u Legend Cadrilj)
Farmor: Isis
Morfar: Vattnadals Åtta (e Vattnadals Yngling, u Vattnadals X-flas)
Mormor: Vattnadals Oh You pretty thing (e Vattnadals Zigenare, u Vattnadals Regina)

#9 här kommer ett litet bröllopsfoto på dem!
Jag vet inget om mammans stam, eftersom hon är en mus som jag har "räddat" från min förra skola. Allt jag vet är att hon härstammar ifrån möss som var "direkt" Imp. från England.
Men jag studerade de ungarna som kom från samma par i kullarna förre henne. Och hade även lite koll på de mössen som var i "avelsburarna" och under tiden jag var där så han de inte visa några sjukdomssymptom eller dö av. Så jag kände att jag gärna ville ta en kull på henne eftersom jag ÄLSKAR hennes temperament!

#11 sötnosar. Firar de smekmånad på dass (;
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#12 haha

#11 Japp det gör de! Bilden är tagen på kvällen, och dasset var det ljusaste rummet i huset…Bilderna blev helt svarta överallt annars…,;)
Så söta! Twister hade jättekul med damsällskap. hihi…

Det tror jag det..;) De parade ju sig första dagen..
Sååå söta! Vad spännande det ska bli att få följa deras utveckling, Härliga teckningar!
Både Blue Moon och Twister verkar jättefina. 

Grattis till både Fairytail och Dreamiz! Och musföräldrarna förståss.
Hoppas allt är bra med de små liven! Ingen liten rödögd vit tjej där antar jag? 
Jag har ju också fått musbebbar här. Två dagar gamla nu o så söta förstås.

Nej alla ser ut att vara mörka och svart ögda 
Grattis dreamiz!
Alla svartögda här också o jag vill ju ha en rödögd vit. Är ju ett tag sen Idun dog nu så nu är det dags.*ler*
Hur går det med de små? Nästan en vecka gamla nu ju! Ser fram emot att få se fler foto på sötnosarna!!

Kollade på dem innan och de såg alla blåaktiga ut. Kan ju vara något blå liknande också, men de har bara fått lite fjun än så länge..;)
Hur är det med bebbarna?

Jo det är bra, ska kolla lite närmare på dem i kväll hade jag tänkt. lista ut teckning och färg om jag kan..;) Är så dålig på "olika nyans" av en färg som egentligen kan vara en annan…
Vet du könet på dom? Jag försökte kolla här men kunde bara konstatera att det var länge sen sist… Men ska göra ett nytt försök i helgen.