Tävlingstiden förlängd
Tävlingstiden, tiden att lägga in bidrag, är förlängd 1 dygn.
Jag önskar att flera deltar helt enkelt. Så kom igen, släng ihop ett bidrag till Alla hjärtans dag tävlingen!
(Mitt eget bidrag tog bara någon minut att göra… )
- Redigerat 2022-02-10 19:54 av Grodan
Önskar att jag kunde vara med, men jag har tyvärr inga möss :(
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Life is not easy, who said it was?

Jag tänkte bidra, men har inga bilder på äldre möss. Bara unga och åldersgränsen va satt till 6v 🤨
#2 inte 6v men över 5v
Han/honom

Mina e ju yngre 😔😔😔

#4 men inga levande föräldrar till småbebbarna?
Han/honom
Ber om ursäkt för denna regel. Det finns flera tankar bakom dem dock. De två största anledningarna är
- Bland annat är unga möss generellt mycket sötare än äldre möss och de äldre mössen har inte en chans. (Detta märkte vi tydligt innan regeln sattes dit.)
- Vi vill även undvika olyckor som kan uppkomma, om/när mus-ifokusmedlemmar börjar fotografera musungar inför tävlingar.
Vi hade en junior tävling regelbundet tidigare, då det fanns önskemål om detta. Månadens bebis hette den.
Vi tog bort den när intresset svalnade, men även när vi insåg att musungar kunde fara illa. Inför en sådan tävling måste det finnas tydliga riktlinjer för vad man får utsätta musungen för, och vilka risker som kan finnas.

#6: Jo, klart jag har vuxna möss men inga tagna foton 😜

#7: åkaaaj
#9 Men vi kan ha junior-tävling om du vill. Bara någon måste skriva riktlinjer. Tror inte intresse finns för en månadsvariant, men ni kanske kan spåna ihop ett tema…