Mus iFokus

Mus

Etikett: förening
Läst 144 ggr
Littlem
0

Svemus årsmöte 2022

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej gamla och nya medlemmar!

Här kommer inbjudan till Svemus årsmöte för 2022. Mötet kommer att hållas digitalt via zoom. Det nås via denna länk: https://us02web.zoom.us/j/84906555430?

Mötet är söndagen den 13:e mars. Årsmötet börjar 15.00
Elin Mattsson som har Vattnadals uppfödning kommer dock hålla en föreläsning innan om hur en petclass bedömning går till och vad domaren tittar på. Den börjar klockan 14.00.

Så, föreläsning startar 14.00, årsmötet börjar 15.00
Det är samma länk som gäller för båda.

Det skulle vara jätteroligt om så många medlemmar som möjligt deltar för att kunna göra sin röst hörd.

För att ha rösträtt på mötet måste medlemsavgiften vara betald. För året 2022 är medlemsavgiften 100 kr. Den betalas in till SVEMUS PostGiro 435 31 02-9. Märk betalningen med ditt namn.

Har du något du vill ska tas upp på årsmötet? Maila det till medlemmar@svemus.com innan 27 februari.

Väl mött! /Styrelsen

Förslag på dagordning för årsmöte 2022

1. Mötets öppnande
  2. Godkännande av dagordning
  3. Fråga om mötets behöriga utlysande
  4. Val av mötesordförande
  5. Val av mötessekreterare
  6. Val av två justeringsmän, tillika rösträknare
  7. Styrelsens verksamhetsberättelse
  8. Ekonomisk berättelse
  9. Revisionsberättelse
  10. Fråga om ansvarsfrihet för styrelsen 2021
  11. Styrelsens förslag till verksamhetsplan och budget för 2022
  12. Val av ordförande på 2 år
  13. Val av ledamot på 2 år
  14. Val av revisor för 1 år
  15. Val av valberedning för 1 år
  16. Val av firmatecknare för 2022
  17. Fastställande av medlemsavgift 2023
  18. Fastställande av ersättningar
  19. Övriga frågor
  20. Mötet avslutas
Zoom is the leader in modern enterprise video communications, with an easy, reliable cloud platform for video and audio conferencing, chat, and webinars across mobile, desktop, and room systems. Zoom Rooms is the original software-based conference room solution used around the world in board, conference, huddle, and training rooms, as well as executive offices and classrooms. Founded in 2011, Zoom helps businesses and organizations bring their teams together in a frictionless environment to get more done. Zoom is a publicly traded company headquartered in San Jose, CA.
ariama
0

Smart med spännande föreläsning först. Vem kan motstå det?
Inte jag i alla fall…

Alwyn
1

Åh, jag vill va med. Kan inte någon påminna oss dagen före? 💕

Littlem
1

#2: sätt larm på telefonen? 😎

Alwyn
0

#3: funkar fanken aldrig 🙄

ariama
0

Idag!

Glöm inte föreläsningen kl 14! 😀

Littlem
0

Länken i inlägget funkar inte. Denna ska vara rätt

https://us02web.zoom.us/j/84906555430?pwd=OUh3V3FYeVBwQVRyRVYzK2V4WHg0dz09

Zoom is the leader in modern enterprise video communications, with an easy, reliable cloud platform for video and audio conferencing, chat, and webinars across mobile, desktop, and room systems. Zoom Rooms is the original software-based conference room solution used around the world in board, conference, huddle, and training rooms, as well as executive offices and classrooms. Founded in 2011, Zoom helps businesses and organizations bring their teams together in a frictionless environment to get more done. Zoom is a publicly traded company headquartered in San Jose, CA.
ariama
0

Tyvärr, för sent… Jag märkte att det inte funkade och gav upp. Gick och la mig istället, var så trött…
Skönt att veta att det inte var jag i alla fall. Synd att jag missade.

Alwyn
0

Jag vaknade 15.10 och kastade mig in i mötet. Sorry allihopa, jag är hopplös 😜