Rita svansar!
Här finns många bra tecknare, men jag hör inte dit, så ha förbarmande med de stackars exemplen jag visar.
Jag tycker mussvansar är underbara på alla vis, men med lite fantasi kan man göra lite vad som helst av dem. Jag vill se vad NI kan åstadkomma? Jag tror det kan bli hur häftigt som helst!
Eller?
- Redigerat 2023-11-09 12:29 av Grodan
Du tecknar jättefint!😍
Har aldrig testat,men det måste jag.
#3 woow
#5 😮
Tack för inspirationen ariama!! Jag är mitt uppe i årets Art Fight (en hel månads "tävling" i ritande, två lag som möter varandra och samlar poäng genom konst), men när jag har mer tid vill jag få till lite fina möss med spännande svansar 😍
Han/honom
#0: alltså förlåt ❤️. Ser inte riktigt vad musen i hörnet har för svans. Jag kallar den fismusen. För det ser ut som den lagt av en riktig brakare 😂😂
Och att dom andra mössen inte är helt nöjda med situationen och försöker ta sig därifrån, det ser man ju tydligt 😉
Instagram: luxury.mice.sweden
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
#8 Milemule.
Hahahah, åhh 😂! Tack för dagens goda skratt!
Jag sa ju att jag inte kan rita! När en betraktare inte kan se skillnad på ett träd och en fis, ja det säger ju allt. 🙃
#5. Ja precis! Något sånt tänkte jag mig, och så vidare. Från någon som KAN teckna…
Jag tänker lite att sådana här bilder kanske kan få folk att se med blidare ögon på mössens svansar, alternativt få riktiga mardrömmar, eller något annat jag inte tänkt på än?
Men jag tycker inte man måste kunna teckna eller måla vackert och "duktigt" för att visa upp sina alster. Jag är ute efter fantasi och idéer. Vackra, gulliga, söta, tokiga, fula, hemska, skrämmande, konstiga, knasiga, det är ju liksom bara fortsätta på svansen hur långt man vill. Det kan ju till och med bli en racerbana för formel1 om man vill.
Är det någon som har hört uttrycket: Endast fantasin sätter gränser. (uttjatat till leda).
#2, Nellysofia. Tjusigt! Du får till kroppen och benen. De går inte alls för mig, jag måste sätta igång och kolla och träna. Fattar inte varför jag inte vet hur det ska se ut när jag försöker rita… 😧
#10🤣
snacka om att svansen lever sitt eget liv 😅
#9 tack
#10: Nä ingen fis. Ser ju tydligt att det är en anka med huggtänder 🤩
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Aha! Anka!
(Jag trodde det var en drake)
#16 Wooops …
#18 😮
Wooow vilken snygg..
- Redigerat 2022-07-24 20:30 av [Lilium]
#19: Tack
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
#21 snygg!
#22: Tackar!😁
Haha amaira…
Ni ritar underbart alla. Själv orkar jag inte ta fram papper och penna tror jag…
#24 heja godis 🐸
#26 Woow
#26. 💗. Bravo!
Och så kan man göra om repet till ett koppel under vägen, och i slutänden ett halsband runt musens hals… 🙃
#28: Var får du dina idéer ifrån?😂
#30 😅häst-mus?
- Redigerat 2022-07-29 18:47 av [Lilium]
💗
#28: Puh. Jag trodde en stund när jag läste att du tänkte strypa henne med repet 😱
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
#34. Men åh, det var fint med ett pärlhalsband!
#33. Haha, eller 😭, så långt sträcker sig varken min fantasi eller humor. 😉
#35: Det var helt och hållet min hjärna som var för snabb när jag läste 🤣🤣
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Vackra!