Mus iFokus

Mus

Etikettmöss-med-djur-och-människor
Läst 131 ggr
[Mulka]
0

Är möss äckliga?

Hej alla musälskare! Jag har ingen egen mus men de är söta. Nu är det förhoppningsvis bara ni som gillar möss som läser detta. Men jag undrar verkligen hur någon kan tycka att små snälla möss är äckliga? 🐁🐭❤️

Pilspets
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Absolut inte.😊
Men nästan alla i min närhet tycket ju det.

Själv har jag en mus,Kvasar.🥰

• Redigerat 2023-02-10 06:06 av Pilspets
[Mulka]
0

Jag har sett bild på honom han är supersöt 🥰🥰🥰🥰. Men morsan skulle gallskrika och svimma om en mus gick in i huset. 😱 🐁=❤️

Pilspets
0

#2: Haha,ja.
Många tycker ju svansarna är äckliga.😃

[Mulka]
0

Som med råttor. Pappa flög nästan genom taket när en råtta kom springande i en gångtunnel! 😱🐀

[I_love_iller1]
0

Kan någon tycka en mus är äcklig? Möss är söta 😍😍😍😍

[Mulka]
0

Precis! 🐁=❤️

Calcifer
0

Går att vara rädd för möss precis som man kan vara rädd för i princip vad som helst. Jag tycker de är sjukt söta, hade möss en gång för evigheter sen. Men mamma var livrädd för dem, tyckte svansarna var vidriga, och hon skakade av skräck om hon såg dem. Fanns kanske ingen logik där, då möss inte direkt är kända för att vara farliga, men hon var rädd ändå.🤷‍♀️

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Mulka]
0

Sådant är typiskt föräldrar. 🤷🏼‍♀️🙄

[I_love_iller1]
0

kanske är för att de liknar råttor? dem har ju varit smittbärare.
men tammös är ju renliga

ps jag menar inget illa mot de som gillar råttor

• Redigerat 2023-02-12 07:52 av [I_love_iller1]
[I_love_iller1]
0

och tamråttor

[Mulka]
0

Jag har sett bilder på de som har tamråttot, ser så gosigt ut när råttorna sitter på axeln så där. 🐭🐀🐁❤️

Calcifer
2

#8: Det hade ingenting att göra med att hon var förälder. Mamma var rädd för möss i hela sitt liv. Ända från barnsben. Vilken fånig kommentar att komma med, som om bara föräldrar kan vara rädd för/ogilla möss.🙄

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Mulka]
0

Okej, nu när jag tänker lite närmare på det så är det faktiskt fånigt att tänka så. Tack för att du uppmärksammade mig. Du har såklart rätt. 👍