Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 582 ggr
Pehpsii
0

Gott nytt år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var det nyårsafton då! 

Jag hoppas att alla får en trevlig kväll och natt och håller er säkra med alla raketer som flyger, och hoppas att alla era djur slipper bli allt för skrämda. Själv ska jag täcka lite fönster precis innan tolvslaget så min kanin inte får en hjärtattack. Men jag är hemma ikväll med vänner sällskap får han iaf.

Nu ska jag och jobba för sista gången i år!

*stora kramar på er allihopa* 

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

amaira
0

Stora kramar tillbaka, och till alla musifokusare, med önskan om ett Gott Nytt År. Kyss

Aline
0

Kram och gott nytt år till både möss och människor!

[mjuue]
0

Gooott nytt åår :D

lothus1
0

Elyria
0

Gott Nytt År allihop!

Anett Lindbom
0

Happy New Year till er alla, människor som möss.. Och var rädda om er ikväll,,

Grodan
0

Häppi nju jer!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

axilur
0

#4 Ungefär sådär känner jag mig idag, haha.

Gott nytt år på er!

/Anneli

lothus1
0

#8 Ha, ha, jag me. Därför ladda ja upp bilden ;oP

Jaag
0

Gott nytt år! Fyverkerierna regnar ner här. Ush jag tycker att det e så onödigt! Tycker så synd om djuren sm skräms!

GucciDior
0

Gott nytt år alla! 2008 nu! :) Nu har fyrverkerierna dämpat sej lite grand. Katten som rymmer ut så fort man öppnar dörren sprang kvickt in igen! Ha ett trevligt år med era djur, vänner och familj! och MÖSS! :)

axilur
0

Var tvungen att åka hem till mamma för att kolla till katterna eftersom hon inte är hemma ikväll. Ville se att det inte hade börjat brinna eller något hemma. Hade precis sett brandbilar i närheten, så jag var bra orolig.
De låg och tryckte under badkaret båda två, men kom fram så fort de hörde att jag kom. Då var det lugnt igen. Men usch, tänk alla vilda djur också.

/Anneli

GucciDior
0

#12 Ja här där jag bor finns det fullt med harar och dom sprang som 17! En hade legat i en buske på dagiset och då var det några som slängde in ett smatterband *smällare* där och den blev livrädd! Snacka om att springa för livet!

Muszimba
0

Här regnade det både fyrverkerier och SNÖ runt midnatt!!!! Fortfarande mycket snöande. Visserligen gillar jag snön, men det är så sablars knivigt att gå i när man ska till och från jobbet.

Elyria
0

Har precis tittat på bilderna som dottern tog på fyrverkerier i natt. Mina barn stod tillsammans med sin far och några kompisar ute på ett gärde och sköt. Jag gick hem efter en stund. De var nog kvar 1½ timme. Alla var laddade med fyrverkerier…

Min son, som de senaste två veckorna lusläst all fyrverkerireklam, sa i morse: "Nästa nyår ska jag nog inte skjuta så mycket".

Elyria
0

Elyria
0