Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 678 ggr
MalinMalin
0

Super STOR muskille till salu

Har en engelsk typad helsvart hane som är snart 6 veckor och väger redan 55 gram.

Hans pappa är 5½ månader och väger 95 gram och är en XXXL hane.Skrattande

Stor,superlugn och jättegosig.

Finns utanför Göteborg

Pris 100 kr.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

lothus1
0

Åååh, jäklars att du bodde där nere =o(

Grodan
0

Stamtavla?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MalinMalin
0

#1 Kommer flytta till Sundsvall nu i vår och kommer att kunna leverera till Västerås i Januari om det skulle hjälpa.

#2 Tyvärr tappade jag och uppfödaren till min dunderstora kille(pappan) kontakten efter en utställning.Men hon skulle igentligen själv ha sparat honom för utställning,men sålde honom till mig för han har lite bruna stickelhår på sidan.

Otroligt snyggt typade djur i dom linjerna och plus den gigantiska storleken.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

MalinMalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder på "lillkillen" som är till saluSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

En till…

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

Och en bild till där man ser "lille" 6 veckors killen i helformatSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se

lothus1
0

Nä, det hjälper inte så mycket. Jag bor i stockholmsområdet.

Han var dock otroligt fin =o) Grymt fin =oD

MalinMalin
0

Javisst är han…Hans pappa är den ljuvligaste goaste underbaste mus jag har som bara älskar att sitta stilla i handen och gosaSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Grodan
0

#3 vaddå för utställning? marsvinsutställning?

MalinMalin
0

Nej,ingen marsvinsutställning så det var inte Lena Tysk han kommer ifrån :-)För hon är väl fortfarande aktiv inom marsvinsvärlden fast hon numera har söta möss oxå?:-)

Det var en Djur/Reptil utställning.

//Malin

www.r8ttor.se

Grodan
0

hm… oki, då är det svårare att spåra… är ju såååååååååååå jäkla nyfiken på vad folk har för djur… är de reggade i SVEMUS?

MalinMalin
0

Föräldrarna var det då hon ställde ut väldigt mkt,men dessa är det inte…Då jag inte har tiden till det.

Hade föreningarna gjort program där man lätt kunnat fixa stamtavlor över nätet så hade jag reggat både råttor och möss.

//Malin

www.r8ttor.se

Muszimba
0

MalinMalin: man behöver inte alltid ställa ut sina möss för att ha dem reggade i Svemus. Jag har haft Svemus-reggade möss som inte har ställts ut.

MalinMalin
0

Givetvis kan man ha reggade möss som man inte ställer utRäcka ut tungan

Nu skrev ju jag tvärt om,att föräldrarna måste varit reggade imed att hon jag köpte av var ganska aktiv med att ställa ut sina mössSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se