Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 773 ggr
Magda
0

Musflickor i södra skåne?

Jag är nyfiken på vilka musflickor som finns till salu i skåne, jag bor i Onslunda på Österlen men även möss som kan levereras till  Tomelilla, Ystad, Malmö eller finns på dessa ställen är välkommna i denna tråden!

Jag är mest intresserad av bebisar, men även en snäll vuxen hona som kan tänka sig att bo med två busiga musflickor kan vara av intresse!

så.. vilka tjejjer finns här nere?

Skrattande

Mymlan
0

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Magda
0

#1 jag kommer bara till snus rimmar på? tråden när jag klickar på den länken..

Mymlan
0

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Magda
0

#3 aha.. jo den blocket annonsen har jag sett.. har för mig att det stod att de bara såldes alla till samma hem? måste kolla igen :)

drömmen hade ju varit en liten texel tjej *suckar* men jag blev ju kär i 2 släta sist jag var på jakt efter en texel, så jag snubblar nog över dröm musen till sist *leer*

Fairytail
0

Jag har ju lite ungar här hemma just nu. Och jag bor i Åkarp. Har både släthåriga o krulliga..^^

Magda
0

#5 Generad jag har faktiskt ingen aning om vart Åkarp ligger *S* är världens sämsta på sånt.. har ju inget körkort & så heller *suck* men vad har du för flickor kvar som inte är tingade då? *nyfiken*

Fairytail
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åkarp ligger mellan Malmö och Lund.

Jag bifogar en bild på de som är till salu. Glad

Stj3rnfallet
0

#7 De blå flickorna är ju verkligen vackra!:D

Magda
0

ååå Kurt Cobain var ju helt perfekt (men jag antar att han inte är en tjej) Kontessa var ju jättesöt med.. men hade tänkt mig en flicka i en lite ljusare färg! här sitter ju redan två tjejjer med rätt mörka färger så jag ska försöka variera lite :P ska försöka motstå Kontessa men svårt blir det *s*

men blir mer & mer sugen på en krulltott Kyss

Fairytail
0

Jo Kurt är ju en kille..;)

Ja nog är Kontessa krullig alltid. hihi jätte söta är de allihopa. Och lugna..trots att de är 3 veckor så har de än så länge inte visat några pop corn-fasoner ännu. Lugna att hantera allihopa.

Säg till om du ändrar dig. Flört

Magda
0

#10 ja temperamentet är ju det viktigaste egentligen.. vill ju ha en gosmus (dessutom så kanske jag har plats för mer än en ny mus) usch vad frestande! har du fler bilder på henne Kyss allra helst skulle man ju kommit hem till dig & kikat.. men tror inte riktigt att vi har möjlighet till det *önskar mig ett körkort&en bil*

felidae
0

Så söta de är. Om man inte hade haft tre katter så….Kyss

Fairytail
0

#11 Har bara denna bilden också på henne just nu. Men kan ju ta fler foton i morgon, är ju nyårsafton idag så man har ju lite annat för sig…;)
Ja det hade varit kul om du kunnat komma och se henne, men ingen av oss har ju körkort så det blir kanske lite svårt att åka fram och tillbaka…;P

Jag tar nya foton i morogn så kan du ju tänka på saken. Glad

Magda
0

ja ta gärna nya foton på sötnosen! Kyss

Fairytail
0

Här kommer lite nytagna bilder på henne. 22 dagar gammal

Hon ser ju nästan lite blå-agouti aktig ut på bilderna…Fundersam

Fairytail
0

en till

Stj3rnfallet
0

#15 & 16 Så fina bilder du fick på henne!=) Jättesöt är hon också =)

amaira
0

#15. Ja, visst ser hon lite blå-agouti ut på bilden.

Den blå musfärgen har sitt pigment liksom lite "hopklumpat", vilket gör att den kan se lite grynig och ojämn ut.

Vilket du har törs jag inte försöka säga. Jag är inte så bra på att avgöra färgerna. Det är mest de färger som jag har själv, som jag börjat lära mig hur de ser ut, även i praktiken.

Att kunna "teoretiskt" är ju en annan sak… man behöver också se med egna ögon, igen och igen och igen.

Fairytail
0

I verkligheten ser hon blå ut. Men på kortet blev hon lite ljus brunare än vad hon är i verkliga livet. Hon ser inte riktigt ut så, är mörkare.

Magda
0

ååå vad söt.. usch vad sugen man blir.. men måste fundera igenom det ordentligt & diskutera med sambon.. det skulle ju bli lite hans mus detta.. Kyss

Fairytail
0

Okej, gör du så. Hon är inte leveransklar fören den 14 januari, så ni har ju tid att tänka igenom. Glad

Magda
0

#21 det låter ju bra det Skrattande