Kewerics möss säljes
Jag tänkte att jag gör en tråd med möss som söker hem också 🥰
Först är 3st fuzzybärare, honor
250kr/st eller alla 3 för 600
Födda 13/7-2024
Framåt och trevliga tjejer, ej registrerade men egen stamtavla finns
De finns i Hovmantorp i Småland men kan tas med till Stockholm och Enköping och ibland Älmhult och lite då och då kan eventuellt Hässleholm Kristianstad eller Höör lösas mot lite ersättning.
- Redigerat 2024-09-25 10:27 av Magda
Jag har absolut köpstopp på möss resten av året (utöver de som redan är planerde, allåts) men någon gång framöver vill jag definitivt ta hem några från dig 😍
- Redigerat 2024-10-09 01:45 av archwulf
#2: Så roligt ❤️ du är välkommen nästa år då 😅
#0: Dessa tjejerna är sålda
#5 Någon info om grabbarna?
Dessa ser spännande ut, vilka är de?

#6 de två första är söner till min fina fuzzy Sheep och en långhårig splash tjej med okänd stam, väldigt trevlig och killarna är jättemysiga, den prickiga killen är son till en pew fuzzy som jag fött upp och Vattnadals Vigg. Han är mer aktiv och gillar när det händer mycket, trevlig men inte riktigt tid att sitta still på axeln jättelänge
#6 Jag hade tänkt att redigera in lite mer info igår men tycks helt ha glömt hur man gör.
Agouti killarna är söner till en mycket trevlig agouti hane och burmese hona (syskon till Lakrits och lika trevliga)
Hanen på bild 4 är tingad
Hanar på bild 5,6 och 8,9 är syskon födda 24/9
Hanen på bild 7 är en fuzzy född 23/9 pappa är Sheep - tricolor fuzzy och mamma är en svart berkshire fuzzy båda uppfödda av mig
Sista bilden är en fuzzybärare född 26/6 son till tricolor fuzzy hona uppfödd av mig och en lh tecknad blå hane som är mycket trevlig.
Killarna kostar 200kr/st och transport finns till Enköping (och Stockholm) på Torsdag (kan även hämtas upp fredag-söndag i Enköping) jag byter tåg i Alvesta så där kan man också hämta. Troligen ska jag åka till Hässleholm den 30:e så dit finns också transport.
Och de finns i Hovmantorp i Småland just nu 😊
Har även honor till salu, syskon till grabbarna, bilder på dem kommer idag om jag hinner..
#7: bröderna efter din fina fuzzy Sheep och undan långhårig splash tjej med okänd stam, bor de ihop? har du flera foton? hur gamla är de?
- Redigerat 2024-11-19 16:08 av Grodan
#16: De bor ihop med flera andra hanar, jag kan fixa fler bilder på dem 😊 de är snart 2 månader
#18: hm… de skulle båda vara LH
#19: Ja det är de 😅 inget vidare bra kanske men lh är de..
Förresten deras farfar fyller 3 i januari, kan vara kul att veta
#21: Härligt med gamla möss ❤
Tingar gärna killen som är tydligt LH.
#12: Så fina! ❤️
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
#12: Dessa är tingade
#23: Tack ❤️🥰 de är väldigt mysiga också
#24: Japp, killen med lite kjol kvar 🤣
#28: Det räcker med en hane för mig.
#29: Ok 👍 hur hade du tänkt med transport? Jag ska åka till Enköping imorgon men åker tåg så blir hämtad i Stockholm.. men måste veta ikväll om jag ska ta med honom eftersom jag åker på morgonen imorgon.
#30 blir för kort varsel och jag har ingen mus redo att byta med, så vi får vänta lite
#31: Ok 👍