Swedish Mouse Maffia.
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Ja, ni vet vilka.
Sky och Snoffsorna đ
Dom har vÀrvat tvÄ nya medlemmar (vi har intro). Pingvinen (Pingvinis) den svart vita och The Prinsess (Prinsessan Socker) den vit beiga.
TĂ€nkte att det inte kan skada att visa upp maffian (ev skador kan visa sig senare đ±).
VĂ€ckte dem och stal deras hus sĂ„ dom Ă€r mycket upprörda pĂ„ videon (ev hĂ€mdactioner kan komma senare đ±)
Snoffsorna Àr gamla i gemet och har den rÀtta kroppshyddan för maffiamöss i allmÀnhet. Dom Àr feta. Men sÀg inte att jag sagt nÄt, dÄ kanske de biter mej nÀsta gÄng jag stoppar ner fingrarna.
Det kanske Ă€r varför de behöver nya medlemmar som kan springa Ă€renden Ă„t dem đ€.
Instagram: luxury.mice.sweden
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
"Men matte nu SER ju alla oss, FAST vi Àr kolsvarta!!"
BÀsta musmaffian. ℠Hoppas introduktionen gÄr bra och att du kan hitta lÀmpliga sÀtt att muta dem, sÄ att du slipper vakna med fler i sÀngen.
Ah. Man fĂ„r ju rĂ€kna med lite övervakning nĂ€r man har en musmaffia đ
Introt gĂ„r över förvĂ€ntan men natten har inte börjat Ă€nâŠ
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
- Redigerat 2024-12-31 20:26 av milemule
Sky och Snoffsorna har skött sig bra. Dom har flyttat hem till terrariet, alla sover tillsammans.
Prinsessan utförde en liten glĂ€djedans alldeles nyss â€ïž
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Ibland överraskar mössen. Maffian och de nya maffiamedlemmarna satt ihop i trÄklÄdan över dagen. Flyttade in i terrariet pÄ kvÀllen (ganska nystÀdat) med all inredning. Jag var beredd pÄ att flytta tillbaks dem i lÄdan. Men de har inte vart nÄgot problem alls.
Vilka bra maffiamöss â€ïž
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Jo dĂ„. Man bygger en foderautomat och nu serveras det möss đ€Łđ€Ł
HĂ€xorna Ă€r pĂ„hittiga nĂ€r det gĂ€ller att gömma sig frĂ„n matten đ€Šđ»
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Jag Ă€r vĂ€n med en Snoffsa đ.
Hon har kikat pÄ Prinsessan och Pingvinis, som kommer fram till mig och fÄr gottis
Idag bestĂ€mde hon sig för att smaka đ€ Hon tog nĂ€stan hela fingret, men hon vĂ„gade. Hon kom fram en gĂ„ng till och tog ett frö.
Ha ha, jag har en maffiavĂ€n đâșïž och ett finger mindre đ±.
(SkÀmtade bara om mitt finger, inga skador frÄn Snoffsan)
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Smart och eftertÀnksam Maffiamus testar nya metoder!
Jag flirtade med tvĂ„ av mina skyggisar, gav dem yoghurt frĂ„n mitt finger. Den bussigare fattade och slickade glatt i sig det. Den andra⊠hon tĂ€nkte att om hon biter av min fingertopp kan hon ta med sig yoghurten dit hon vill och Ă€ta ifred đ€Ł
Hon tĂ€nkte rĂ€tt, men det blev sĂ„ fel đ.
Hade en som tog tag i fingret för att flytta gottiset till ett bÀttre stÀlle. Det var bara att följa efter.
Hon var vĂ€ldigt omtĂ€nksam mot mitt finger âșïž
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Mina möss kan "prata med tÀnderna" ibland.
Ett tag förut hade jag drÀktiga honor som sa till mig nÀr de fött kullen. NÀr jag skulle öppna boet tog de tag i mitt finger med tÀnderna, mycket löst och slÀppte meddetsamma, som om de sa Ät mig att vara varsam:
"Försiktig" Det finns ungar i boet". De var inte oroliga annars, ville bara sÀga Ät mig.
De försökte inte bita, de upprepade inte, bara gjorde mig uppmÀrksam.
Vanligtvis sÀtter jag honorna pÄ lekbordet nÀr jag kollar ungarna, sÄ de slipper fundera pÄ vad jag gör.
En gÄng hade jag en hona som hela tiden tog tag i mitt finger - och slÀppte meddetsamma, men gjorde om det igen och igen. Tills jag fattade att jag hade glömt att sÀtta tillbaka vattenskÄlen! Hon var törstig.
#8 NĂ€men jag DĂR sĂ„ gulligt đ
#9 De Àr sÄna kloka fina, och det klart att de vill prata med oss pÄ de sÀtt de kan. ℠SÄ Àr det upp till oss att försöka förstÄ vad de sÀger, precis som att det Àr upp till dem att försöka förstÄ vad vi sÀger. Jag Àlskar verkligen sÄnt hÀr. Dialog!
Vilken supergrupp det blev hos Snoffsorna. Dom trivs verkligen bra tillsammans. Dom fick alldeles nyss en ny kartong, som alla var med och kollade in. Snoffsorna har blivit lite mer aktiva och Prinsessan stortrivs och skuttar runt. Hennes pÀls har blivit finare. Pingvinis som blev mobbad hos hÀxorna och inte fick Àta, har inga problem hÀr.
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
#11: SĂ„ underbart! De dĂ€r Maffiamössen verkar vara ena riktiga mjukisar lĂ€ngst in alltsĂ„, men berĂ€tta inte för dem att jag sade det đ
Kolla var jag hittade, en gammal video av Snoffsorna nĂ€r de var nyinflyttade. Man ser att det Ă€r maffiamöss redan dĂ„, jag visste det bara inte đ.
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Har haft ett svart streck som farit fram och tillbaka i buren.
Det var bara en Snoffsa som hĂ€mtade hö frĂ„n ena Ă€nden till den andra đ.
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Nu har vi bara en Snoffsa kvar đ.
TjockSnoffsan.
Hon och den mycket visa (för man kallar dem inte gamla) Prinsessan bor i köket, dĂ€r dom blir bortskĂ€mda đ
(Snoffsan ville inte vara med pÄ bild sÄ det fick bli Prinsessan. Prinsessan Àr 29 mÄnader vis)
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
#15: En riktigt vis en! HĂ€lsa Snoffsan.
Sista Snoffsan har somnat in đ„.
Alla maffiamöss Àr borta.
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
đ Vila i frid Snoffsorna.
#17: Ă h, rip