Hanmöss sökes
Är det någon i gruppen som planerar en kull möss? Jag söker två hanmöss flyttfärdiga i maj. Mina möss (15 st) och jag utforskar med hur små signaler vi kan kommunicera. Alla möss bor i stora öppna burar. Gruppen med honor har en 500 liters bur och hanarna har 200 liter var. Mössen jag söker bör vara avlade med fokus på sällskaplighet och livslängd. Vi bor i trakterna kring Västerås.
💖
Önskar att jag hade hanmöss som kunde flytta till dig just nu! 😍 Har tyvärr inga förrän till sommaren, då hoppas jag på att få några riktigt supertrevliga kullar.
Har hanar som är redo att flytta om cirka 3 veckor, men bor i Skåne🙈 det är om du kan lösa transport 🙌🏻
⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆ 🐁-> ∣ https://missmices.wixsite.com/mices ˗ˋˏ ♡ ˎˊ˗
Jag har nyligen parat en black tan och en black broken tan. Kullen förväntas till första veckan i april och om allt går som planerat är de leveransklara i början av maj! Vi finns i Linköping.
#4: Tack för svar, men det är för långt att åka.
Har du tänkt dig att ha hanarna ihop? Det kan bli svårt att hitta. Jag antar att du vet att mushanar inte gillar varandra, och kan börja slåss på liv och död, när som helst under sin levnad om de nu inte visar sin aversion redan som unga.
Läste ditt inlägg slarvigt, det står ju att de har 200 liter var. Förlåt.
Med det sagt, så kan du få köpa Björndalens Robin av mig. Men då måste du ta honom "nu".
Stockholm. 200:-
Han är grabben som klättrade upp för mitt ben i fb-gruppen Möss, den 5 mars. Du svarade i inlägget, så du vet lite om honom. Han fyller 5 månader om 6 dgr. Och han vill ha öppen bur (så småningom när han vant sig vid nytt hem) han är pigg, livlig och glad, men ingen rymmare.
Jag börjar (igen) få ont om plats, och jag tror han skulle få det bra hos dig. Annars är han inte till salu.
- Redigerat 2025-03-24 09:11 av ariama
Toppen! : ) Jag tar honom. Skickar mail till dig.
💖
#8: Han är mycket fin : )
Ja, hanar är det då inga problem att få tag i.