Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 685 ggr
Ikkan
0

Visa Våra Söta Möss!

**Har du en söt mus? Det klart du har! Visa upp den här skriv namn och gärna lite info. Tycker själv det är kul att läsa ^^ **

reverse
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Namn: Vanaheim

Färg: Bone/fox

Född: September 2006

Temperament: Filbunke som är finsmakare. Hon har en märklig benägenhet att flyta ut som en pöl i handen.

//Lina

Alexiia
0

#1        PUSSA FR MAI!     Åh vad sööt! *käär*

Linn
0

#1 jag kommer snart hem till dig och snor din kamera! Jag blir äckligt avundsjuk på sina snygga bilder! Skrikandes

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

reverse
0

#3 Hähä, det är mer personen bakom kameran som ser till att bilden blir snygg. Cool En bra fotograf kan ta ursnygga foton även med en sunkig kamera. Jag har ju övat ett tag… Men det skadar förstås inte att ha en kamera med 1cm närgräns när man ska ta närbilder på så små djur som dessa. Skrattande

//Lina

Linn
0

men om jag kidnappar din kamera har du förhoppningsvis inget att fota med! ^^ Och så kan jag gnaga på dina fingrar så du inte kan använda dom! Och givetvis förstår jag att det inte är kameran det hänger på. och det är tydligt att du hållt på ett tag.

Linn

reverse
0

#5 Vilka aggressioner mot lilla oskyldiga jag. FörvånadOskyldig

//Lina

Pehpsii
0

Alla har sina talanger så är det bara. Vissa kan ta bra kort från de at de är typ 7, andra an rita, vissa är bra med matte, vissa är jättebra med folk etc etc.

Jag kan fotografera, måla, dansa och sjunga, alla bara typ  bättre än average men inget av dem är jag fenomenal på. Jag skulle ge ett finger för att få vara jättebra på bara EN grej.  

En bra kamera är mest en hjälp på vägen, förstår man inte funktionerna så man bara har den på auto hela tiden så kan man lika bra ha en liten billig kamera. (=

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Linn
0

#6 det är inga aggresioner, bara ren och skär avundsjuka! ^^

Linn