Mus iFokus

Mus

Läst 46 ggr
ariama
2025-06-18 19:12
1

Säljer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 8
Förhandsgranskning av bild 2 av 8
Förhandsgranskning av bild 3 av 8
Förhandsgranskning av bild 4 av 8
Förhandsgranskning av bild 5 av 8
Förhandsgranskning av bild 6 av 8
Förhandsgranskning av bild 7 av 8
Förhandsgranskning av bild 8 av 8

Björndals-möss.

Här kommer en lite (läs "mycket") slarvig annons, med bilder i oordning, på några unga mushonor som jag kan tänka mig att sälja.

Två är siameser satin, ena lh och fox, vet inte om jag säljer en, båda eller ingen. Det beror på intresse och köpare. En silver-agouti-burmes satin, en "svartögd off white" /vet ej "färg" eller genetik, ser ut att vara fox, samt en agouti splash.

Dessa är efter inköpt hane med sämre temperament, men dessa ungar jag säljer verkar bra. Upp till fyra stycken kan jag tänka mig sälja. Pris efter överenskommelse (beror på antal) ensamma kostar de 250:- men jag säljer dem aldrig ensamma. De far ut i världen med välkänt sällskap.

Jag har också två honor som precis fått ungar, fotade i förrgår, där lilac-agouti-honans ungar säljes men cinnamon-honans är tänkta att ha kvar. Så här kommer nya salumöss så småningom, efter mycket trevlig agouti-Björndalshane.

Den som är intresserad kan höra av sig här, eller på mail
amaira at logotypes. se

De är inte reggade (orkar inte, har ingen lust) men har förstås kontrollerad stamtavla i många led.

ariama
2025-06-18 19:29
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Ungarnas pappa, Björndalens Danko.
Här sitter han och kollar in en ny hanbur som tillkommit. Jag sitter i fotöljen och iakttar. Eftersom jag har kameran och han är så söt, så fotar jag.
Redan första blixten så ändrar han fokus på mig istället. med hopp om att få komma upp. Fyra bilder knäppte jag i rask takt, och man ser hans fokusförändring redan på andra bilden.
Han är för gullig!