Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 604 ggr
amaira
0

Utställningarna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det några "tankar" om när nästa utställning i Stockholm blir?? Jag har ett par honor jag vill ställa ut, som jag också planerar att ta ungar efter i höst. Skulle vilja planera lite…

Inom parantes: Aura ska jag ställa ut, men hon ska inte bli mamma. Hennes temperament är inte det bästa, tyvärr…

Muszimba
0

Grodan har skrivit eyy inlägg på Svemus hemsida om att nästa utställning blir den 27/8 här i Stockholm, lokal är visst inte bestämd ännu…

Eira
0

Kul! Vore roligt att vara med på sin första musutställning och se vad de små tjejerna går för! :)

amaira
0

JAAAAA!! Kul!! Tack Muszimba.Kyss

Mymlan
0

Då ska jag ta bli medlem i Svemus och prova på ställa ut igen.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

amaira
0

Hittar inget om denna utställning på Svemus hemsida! Kanske har grodan inte skrivit än, eller så vill jag lära mig hitta!?

Vad roligt Mymlan!!

Muszimba
0

Amaira: Utställningsinfon står i anslagstavlan än så länge. annars ska den stå under Utställning.

MalinE
0

Vad roligt med utställning! Jag ska passa på att ta med lite ungar och få dem bedömda. Vackra eng typade tjejer från Vattnadal ska också få följa med och visa vad de går för Glad *lääängtar*

Grodan
0

Lokal blir Morgongården.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Eira
0

Var ligger det nånstans?

Mymlan
0

Ja, jag undrar oxå var ligger den? vad för tunnelbana/pendeltåg går dit? ska jag ngnstans så måste jag åka kommunalt.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Muszimba
0

Morgongården ligge ganska nära tunnelbanans gröna linje mot Farsta Strand, station Hökarängen. Byte till buss mot Skarpnäck/Sköndal och åka 1 hållplats.