Brott mot mus
đ AlltsĂ„, vi vill anmĂ€la vĂ„r matte för musplĂ„geri. Hon har satt oss i fĂ€ngelse. Helt utan orsak.
Hur kan hon göra sÄ hÀr, vi som alltid har skött oss och visat att vi Àr bra pÄ att hoppa ner frÄn vÄr bur. Vi vet att hon gillar att hitta oss i lÄdor och andra bra stÀllen. Vi fattar ingenting, gillar hon oss inte lÀngre?
Matte sÀger att vi ska fÄ komma hem pÄ lördag. Men det Àr ju flera mÄnader bort och vi Àr inte alls sÀkra pÄ att denna information stÀmmer.
Vi har letat förgÀves efter en vÀg ut ur detta djÀvulska pÄfund, men kan inte ens hitta ett stÀlle dÀr gallret Àr bredd nog för en av oss att komma ut för att pÄkalla hjÀlp och springa runt pÄ golvet.
đ Med hopp om rĂ€ddning
Musorna
Instagram: luxury.mice.sweden
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
NÀmen stackars musor!! Var Àr musmaffian nÀr man behöver den?
#1: TjockSnoffsan Ă€gnar sig Ă„t musskydd numera. Hon har ett litet vaktbolag đ
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Hm⊠Jag hör nödropet. Ska gammelmatte kanske komma och rÀdda er? Ta bort er frÄn det dÀr grÀsliga hemmet ni hamnat i?
Jag trodde aldrig de skulle vara sÄ elaka mot er!
.
.
.
.
.
.
(det Àr bÀst jag tillÀgger, ifall nÄgon mindre vetande skulle lÀsa hÀr, att jag Àr medveten om att musorna ljuger för allt de Àr vÀrda, och det gör jag med. Jag menar inte ett ord av vad jag skriver)
#3: đ Ja. RĂ€dda oss. VĂ„r galna matte plockade upp oss och försökte Ă€ta oss. Det lĂ€t iallafall ungefĂ€r sĂ„, smack smack.
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
#2: Har hon blivit "laglydig" pÄ gamla dar!!
#5: Nope, inte Snoffsan inte. Den som betalar mestâŠ
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
- Redigerat 2025-09-09 19:11 av milemule
#6: Hahahahah đ
#4. Ă Ă„h, jag Ă€r ledsen⊠smack,smack. Hoppsan, förlĂ„tâŠ
đ Woohoo. Efter Ă„r av fĂ„ngenskap har matten Ă€ntligen kommit hem och slĂ€ppt ut oss.
Ăntligen fĂ„r vi strĂ€cka pĂ„ benen och grĂ€va i blommorna.
Allt Ă€r förlĂ„tet och matte Ă€r bĂ€st, för nu fĂ„r vi springa pĂ„ golvet đ
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
I did my waiting! Twelve years of it! In Azkaban!
Tror jag aldrig haft mattigare möss. Petunia och Pippi ville vara med mej hela kvÀllen. KlÀttrade uppför benen hoppade i min hand, supermysiga. Tillochmed Sotis klÀngde pÄ mej.
Samtidigt som busungarna ocksÄ ville vara med. Och Mimmi ville gÄ ut.
Jag var populĂ€r igĂ„r đ
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden