Slinkisar
Jag har inget emot möss som slinker ner på golvet. Det är när jag har fler slinkisar som gillar golvet och som inte är från samma grupp, det kan bli problem.
Jag har problem 😆
Busis och Pippi kommer inte överens. Men ner på golvet ska de ☺️.
Pippi var duktig en hel månad och stannade i sin låda men nu…
Ja ja, de får turas om att sitta i arresten igen 😱.
Inblandade uppfödare till dessa möss, låt er inte luras när mössen skriver att de inte gjort nåt och ber om hjälp att få förflyttning till ett hem utan arrest.
Vet att Busan gjort det redan, snott min mobil och ringt hjälplinjen för inspärrade möss. Dock utan framgång, arresten var inte tillräckligt liten och fullt utrustad.
Söta är de minsann, sitter och käkar godis
Instagram: luxury.mice.sweden
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
🤣🤣🤣 så söta!
Mvh Mayhems "hönsmamma"
Pippi har försökt klaga hos mig, men jag säger bara att jag har hört båda sidor, och förstår att även om hon tror på vad hon upplever, så är världen större än så och vi måste både anpassa oss till andra, och klara av att vara rättvisa.
💖 Det är inte lätt att ha en stark vilja.
Hahaha jag hoppas de får komma ut till julen iaf🙃
Mvh Mayhems "hönsmamma"
#2: 🐭 Hm, jag vill inte anpassa mej. Å förresten är allt Busan fel, hon är på golvet när hon inte får.
Om jag hoppar ner är det ju för att jag får det ☺️
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Försöker göra det bästa av situationen. Björnarna får följa med ner och springa på golvet. Pippi tycker det är väldigt bra och springer runt överallt, under kyl och frys i tidningsåtervinningslådan och runt våra fötter ☺️.
Samtidigt är Busis och gänget ute i musrummet.
Jag tycker det är en bra deal. Pippi tycker samma… ibland. Det beror på om hon fick springa klart eller inte. Ibland är hon inte klar och slinker ner på golvet i musrummet 🤣. Då får jag rädda henne.
Busis är ingen mening med att plocka hem, är hon inte klar så är hon ute på två röda 🤦🏻
Nu är Björnarna hemma och jag sitter hos Busis och hon hoppar runt på mej.
(Idag fick jag muta Petunia. Hon kommer när jag ropar, jätteduktig. Men hon vill inte med hem. Hon fick lite ost och kikade fram från under soffan. Fick ta fram Prinsessans hemliga godispåse, då gick det bättre 😊)
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
#5: Tror de har det bra, fast de klagar över orättvisor och dålig planering av golvtid 😉
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden
Hahahahahahaha men de är otroligt söta trots allt klagande innan julen!
Mvh Mayhems "hönsmamma"
Tjoho. Vem fick hoppa upp kl fem i morse 🤔🤣.
Hittade Pippi på puffen där hon hade tagit sin tillflykt, efter att hon hoppar ut 🐭😇
Hon fick pussar och jag stoppade hem henne 😊.
Facebook & Youtube:
Luxury Mice Sweden