Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 338 ggr
reverse
0

Honor, Colorpoint & (steril) Bone/fox säljes

För bättre översikt så skapar jag en ny annons, avskiljd från annonsen "Säljes (terrarium och möss)"

Terrariet är sålt och Vilja ska kila vidare till andra sidan pga tumör. Vanaheim och Viska återstår, för den som är intresserad.

De kan säljas separat. Vanaheim borde vara attraktiv för alla er med ensamma hanar där ute, för med största sannolikhet är hon steril. Jag har haft flera hanar inne hos henne under långa perioder under nästan ett års tid utan att det någonsin blivit något av det. Tyvärr, tyvärr, ska tilläggas. ;) Hon är ungefär 1 år och 4 månader. En riktigt mysig skönhet.

Viska är ung och troligtvis viril i alla fall. Så inte att rekommendera till ensamma hanar osv, såvida inte avel är intressant. Det är upp till nya ägaren att avgöra om de finner henne lämplig för avel. Viska är född i juli 2007.

Båda ska givetvis ha sällskap i sina nya hem! Ska också tilläggas som en parentes att de är bortskämda med att ha stora ytor att röra sig på.

För närmare diskussion vid intresse, skicka meddelande till mig privat.

Bild på Viska 

Bild på Vanaheim 

//Lina

lothus1
0

Jag skulle kunna köpa Vanaheim till min Stuart Little =o) Om hon nu är steril menar jag =o)

Kan man sätta ihop dessa två tror du?

reverse
0

#1 Ja, det finns väl inget särskilt som skulle hindra dem att sitta ihop, eller tänker du på något särskilt? Har aldrig varit med om en hane som tackar nej till att ha en hona som sällskap… Men PM:a mig om du vill, så kan vi prata mer så!

//Lina