Blåser det?
Hur är det ute i landet, har många drabbats av blåsten?
Här blåser det, men inte så mycket. Vi ska på innebandymatch om ett par timmar så jag har kollat Aftonbladets väder för att se hur stormigt det blir. Men det verkar inte blir mer än 10 sekundmeter efter vår färdväg så vi åker nog.
Blåser? Inte här i alla fall. 

Det blåste ganska hårt här inatt. Man hörde hur fönstrena "knastrade", men nu är det kolugnt och fåglarna kvittrar sin morgonsång =o)
här blåste de 30m/s förut.. nu är det inte mkt blåst :D

Tidigt i morse vid ca 5:30 blåste det en hel del här i södra Stockholm, även regnade. Jag var uppe på toan då, men kunde somna om. Sedan efter 8 har det varit lungt med både blåst och regn.

det blåste jätte mycket här i natt. skulle bli upp mot 25sek/m här på västkusten.. nu blåser det normalt…

Nu börjar ovädret här igen =o( Jäklars vad det låter utanför =oO

visst blåser det lite men inte så farligt. Hittade precis en liten snödroppe i trädgården, så nu är det vår ^__^
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Här blåser det på rätt mycket. Regnar gör det också.
/Anneli

Här blåser det massor!

Jag trotsade vädergudarna och tog en promenad till centum för att inhandla avfallspåsar eftersom dom var slut. Vindarna gjorde allt för att ta mitt paraply. De lyckades att vända in och ut på det en gång. Ja, attans vad det blåååååser
MEN….liiite mysigt tyckte jag dock att det va =o)
Nu blåser det! 

Ja, nu blåser det rätt friskt här också! ^_^

Här satte blåsten & regnet igång igen runt 10:30-11:00 och har fortsatt oavkortat.

fortfarande inte så farligt härnere. Jag bor ändå bland en massa låga hus mitt emellan en massa åkrar. Den måste ha missat nordvästskåne
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Stormen blev nog inte så riktigt så kraftig och utbredd som man befarat. Vi hade tio mil till matchen och såg ett träd som blåst kull.

Igår blåste det ganska rejält men nu skiner solen ^^
Yes, Igår blåste det till och regnade ganska skapligt ^^
inte trevligt å köra bil när det blåser och regnar :O