Massor av möss till salu!
Börjar med att rada upp de lite äldre:
Vattnadals Eight Line Poem, cinnamon texelkille, svensk typ, pussig och go, trevlig hane som är född 05-05-05. Säljs främst till sällskap, då det finns tumör på mamma och mormor.
Vattnadals Absolute Beginners, agouti långhår. Trevlig snäll hane, men även han har samma mus bakåt, med tumör. Avla sparsamt, eller bara till sällskap.
Vattnadals Xuccess, agouti satin långhår. Trevlig hona, skulle gå att avla på när som helst, då hon är född 8/2. e: vattnadals Zorn, si-ag kh eng, u: Vattnadals Drive In Saturday, ag kh.
VDs Chuwang Mu, silver agouti satin kh. Snygg engelsktypad tjej, f 6/4, e: VDs Joe The Lion sö cr skh u: VD Helden ag slh.
VDs Ålmost Grown, agouti korthår, Rätt snygg korsad hona med mycket engelskt. Yngre helsyster till Xucces, f 24/3.
Vattnadals Bast, rö vit kh och VDs Benten, agouti tan korthår. Snygga mysiga engelsktypade honor. e: Finska hanen Rapunzels Reunion ch/t kh u: VDs Heathen ag kh.
Småbebbarna får en egen tråd! Foton på dessa kan komma på önskemål av intresserade, för nu har jag äntligen en ny dator, och kan leka hej vilt med kameran igen!
kram E
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Nu har jag fixat foton på alla till salu i den här tråden oxå! Hurra för mig, men lite mindre sovtid, ska upp tidigt imorrn, suck…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Du äär så snäll :)