R.I.P Emil i Lönneberga
En av köparna från muskullen som jag hade i somras hörde nyss av sig och berättade att Emil i Lönneberga plötsligt dött efter att ha varit hängig en tid.
Sörjer mitt lilla hjärtebarn..
Hoppas han blev mottagen av Svea och Rasmus i himlen där alla vackra krämisar bor!
Älskar mina stora små vänner..
Näää - vad tråkigt. Beklagar.

Tröstande kramar från mig.
Jag vet och känner på mig att Emil blev ordentligt omhändertagen av Svea, Rasmus och många andra trevliga möss som finns där uppe i mössens Nangijala.
Vem var det? foto?

Han finns i tråden "Svea Steril?" och "Engelska hanar säljes" av Terato. Även i mitt fotoalbum.
Ja usch, det var inget roligt alls… *suckar djupt* Känns ändå bra att han fick somna i min hand.

Ja, det var ju fint att han fick göra det!

Åhh, vad det du, Incognita som var matte till den lilla snyggingen? Jag beklagar verkligen din sorg efter honom.
Jag kan lova att mina fröknar Zimba, Lolita, Drutten, Pepsi, Facklan, Lillan, Bubblan, Blossom och killarna Gollums Smeagoll, bröderna "Helan" och "Halvan" med flera andra jag haft tar hand om Emil så pass väl utöver Svea och Rasmus.

Tack Muszimba. Vad bra. Gissa om han ska få det bra i Nangijala… :)
Och tack Terato. Juh. För allt.

Ja, han blir nog väl omhändertagen!
Åh, sååå tråkigt ju.. :/
Jag o bror Nisse sänder varma tankar till dig Incognita! (och dig också Terato!)
hm… jag ville ha en bild inlänkad eller uppladdad i tråden 

Jag har inte mycket bilder på Emil eftersom Petra hämtade honom först av alla kidsen. Hans bror, Rasmus som klämdes ihjäl, var nästan identisk med honom. Men Emil var ljusare än Rasmus.
Men här är han under en masa rumpor:

Och här sitter han med sin bror. Emil till vänster. Tror de är runt 3 veckor på den här bilden.

Gud vad jag blev nostalgisk av att titta på deras babisfoton! Å vilken underbar tid det var! :)
Jag ska alltid minnas alla underbara individer från den kullen. De var mina barn allihopa!

Emil var är skönhet till kille i livet och även nu i Nangijala. Han har säkert många snygga brudar efter sig där uppe.

Hihi, ja det får vi hoppas!