Lille Stuart e hemma nu =o)
Jag kommer att lägga upp lite bilder i veckan på alla mina töser och Little Stuart =o)
Tack snälla ni för att ni ställde upp att få hit honom =o) Jag e evigt tacksam =oD
Vad liten han är jämfört med mina andra =oO *fniss*

Ville bara skriva att han stinker
Varför gör han det
Luktar alla hanar såhär mycket?
Mmmm… Njae… det är väl lite olika, men jo, hanar luktar! Och det luktar inte gott.
Till tröst kan jag säga, att det luktar ofta i perioder. Enligt min erfarenhet, luktar "nyflyttade hanar" extra mycket ett tag.
Och, olika hanar luktar olika mycket. Hanar från uppfödare luktar nog i regel lite mindre, för doft och "aggression" kan gå hand i hand. (Nu menar jag aggressiv i en vidare bemärkelse, inte precis "arg" eller "bitig")
Det beror också på mushanens ålder.
Har du tur kommer han sluta lukta, eller lukta mindre om ett tag. Har du otur … Ja, tyvärr, det är mushanarnas baksida…
Bara framtiden kan utvisa. *håller tummarna*
Haha, luktar han? :o Det har jag inte tänkt på i alla fall, hoppas att han slutar med det :)
Skönt att höra att han kom fram som han skulle igår i alla fall :)
-Catarina

#2 Tack Amaira för den utförliga infon =o) Jag tror han känner lukten av mina töser. Han bor ju ovanpå deras bur =o)
#3 Jessbox….han odörerar friskt här. Det kan ju vara så att jag inte är van vid hanlukten och känner mer av den än andra som haft/har pojkar. Eller så är det så som amaira skriver, han sätter sin "prägel" på allt och stillar sig efter ett tag =o)

Ja kan han lukta honorna på nära håll så lär han fortsätta att stinka. Jag har mina killar en bit ifrån tjejerna. annars blir det kisskalas.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#5 Jag får flytta på honom då. Den här lukten var inte så angenäm
Vi får se om han stillar sig då 
Vad kul att det var uppskattat :) Sötare mus vet jag då inte om jag sett =) han satt och möblerade som skjutton hela resan, och käkade en massa gurka ;)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Stuart är ju bara sååå söt!

Han har fått ett nytt helt eget tvåvåningshus nu. Köpte ett till likadant hus som tjejerna har
Han har en dubbel hängbro i taket. Köpte jord igår och funderar på att ge honom lite att gräva och smutsa i
Den lille vite prinsen kommer att bli såå smuuuutsig 
Foton kommer senare 
#7 Haha, han är en aktiv liten rackare :) Tur att han var sysselsatt under resans gång!
#9 Wiiie, då är han glader nu? Mycket plats att springa runt på och leka :D Han får det kanon hos dig. Känns jätte skönt detta :)

Jag har funderat på att ställa honom i köket, men vet ingen bra strategisk plats med tanke på mina katter 
Mina gamla katter bryr sig inte så mycket, men lille Darko är fortfarande grymt nyfiken på alla mössen. I och för sig bor de alla i terrarier och katterna har ingen som helst chans att få tag på dem.
Ja, ja, vi får se vart jag skall ställa honom. det blir köket, men where liksom 
Det är jättekul att ha en pojke också 

#11 antingen på köksbordet eller på någon köksbänk. vet dock inte hur ditt kök ser ut men..
Ja, jag väntar på foton nu.