GLAD MIDSOMMAR
Glad Midsommar och ta det varligt i trafiken, ni kommer inte snabbare fram om ni stressar.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Tack det samma. Ska själv åka kommunalt imorgon från Hökarängen(södra sthlm) till Sollentuna(norra sthlm) för att fira midsommar där på eftermiddan å kvällen. Åker sedan hem i bil med en nykter kollega till min kille.

åh så rart!
jag kan bara kontra med denna 

haha vad söt!

Så här såg det ut hemma hos oss. Vi som är vana att fira Midsommar i laknäs (liten by på gångavstånd till Tällberg) gjorde vårt bästa för att kopiera majstången där, fast i mindre upplaga, och inte satte vui den i en 3-vägskorsning heller. Dock dansades det runt den, innan vi kastade oss över god mat och dryck.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Ser ut som om ni har det jäkligt kul *ler lite avis*
"små grodorna" är inget å va avis på…. nu ska man dansa lambada runt en fruktskål, de e inne… eller techno till månljus

På midsommar SKA det vara sånna där larviga vanliga saker som små grodorna *ler* det hör till….
Jag är rädd att jag bojkottade midsommarfirande totalt. Jag tog en skogsprommis med grabbarna, sen satt jag inne och kollade på film… 
mandymoo, oki du får väl tycka det då. jag har bara gjort sånt under tvång som barn iklädd konstig dräkt…
finns ett foto faktiskt någonstans… iiisch… jag har aldrig varit så ful med 70-tals lockat hår…
rätta takter theresew… få se vilken dag skulle man göra vad? det var en hemsk fotbollsmatch mitt i allt…

Det har ju jag i och för sig sluppit *ler*
Men just nu så hade jag klarat av att skutta hade jag jublat….
Här vart det bara mat o sen försvann barnen o jag o djuren hade lgh helt för oss själva *ler*