Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 183 ggr
johanna_b
0

Mr Jingle!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag såg Den Gröna Milen för andra gången igår och hade helt glömt bort hur bra filmen var men framförallt - hur söt Mr Jingle är! Glad Jag fick värsta vill-ha-anfallet. De flexade ju lite mellan en brun (vet inte namnet på färgen) tan och en svart tan, typ en augoti och på slutet såg det ut som en rex. Det var mina gissningar i varje fall, jag kan nog (och har nog) hel fel.Cool

Men jag föll pladask för den "bruna" tanen. Hur bedårande är den inte när den rullar trådrullen? Någon mer som har sett filmen?

Tyvärr kunde jag inte hitta någon närbild på Mr Jingle, men här är han med Eduard Delacroix.

johanna_b
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, den fungerade inte. Men nu hittade jag en på bara Mr Jingle!

Lisaisa
0

Mm, jag gillar också filmen, o visst e han bara jättesöt… Undrar om mina möss kan lära sig rulla trådrullarFundersam

[Theriss]
0

Jag har för mig att den "bruna" versionen är choklad tan. Fast jag vet inte, var väldigt länge sen jag såg filmen. Kan tillägga att du antagligen inte såg nån rex heller, det är vad jag förstått det som ingen vanligt variant. Om den såg "rexig" ut beror det nog på att den blivit typ inkletad i nåt, för var det inte i slutet när den skulle föreställa gammal som den såg rufsig ut? Eller är jag helt ute och cyklar? Räcka ut tungan

Vattnadal
0

Jag har för mig att det är en blå texel i slutet, men har inte sett filmen på länge…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[Theriss]
0

ha.. hur kunde jag glömma bort texel… =P

Grodan
0

du gillar väl inte texel kanske?

jag har inte sett filmen, utan förknippar Mr Jingle med en mus som Therese Arnqvist hade… Skrattande korkat ja vet sorry

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️