Mus iFokus

Mus

Etiketteraveluppfödning
Läst 602 ggr
Grodan
0

Vilka har kullar nu?

Nyfiken så undrar jag vilka som har kullar nu!

Berätta om din kull, föräldrar osv.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amaira
0

Har två egna trådar med mina nuvarande kullar. Skrattande Kyss

"Liten mus - följetong" och så i tråden "Lite bilder". Och så har ju Pehpsii sin härliga tråd!

Nu tycker jag som Grodan, få höra om era kullar!!!

Lisaisa
0

Jag har väl en kull just nu kan man säga.. Ungarna är 5 veckor nu. Åtta stycken engelsktypade black fox med mamma som har finska föräldrar och pappan är min egenuppfödda Hampus, black fox. Mamman är blue fox. Har tyvärr inte hunnit ta några bilder..Ledsen

Laika
0

Jag har en kull imorgon, förhoppningsvis!

Pimu
0

.. på G ..

kullen född 2007 11 24 finns på tråd "Hanar till salu"

amaira
0

#2, #3, #4: Åh så spännande!!! Och roligt. Kan ni inte skapa egna trådar om dem? Jag tycker det är sååå roligt!!!

Grodan
0

#2 inte hunnit? maj gadd… musbebbar ska man fotta när de är 1,5 vecka… sååååååå jäkla goa då (sa ormen…  nä grodan var det ju…*fniss*)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Pehpsii
0

Jag har B kullen. Finns info i en tråd med samma namn

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Fairytail
0

Jag har min k-kull, de har redan en tråd, där det står info om dem. :)

dreamiz
0

Jag har ju min disney-kull som det också finns tråd om även att jag nu inte minns vad tråden heter… suck… Nåja, de e födda 14 december så inte så små längre. Sötnosar i varje fall!

Laika
0

Nu har jag en kull! :D

Pimu
0

#10 Bertätta mer .. *ler*

Lisaisa
0

#10 Skoj…hur många blev de? Får komma över o ta en titt nån dagSkrattande

Laika
0

Tio stycken, tror vi. Glad Väntar med spänning på att få se om det blir några pannfläckar…

Föräldrarna är Linus ur Lillis och Rallarmus kull och hans kusin Suss, dotter till Lillis bror Fizz och Ingrid från the_evil. Linus är blue argente långhår, Suss är agouti och var den enda med pannfläck i en kull om tio efter föräldrar som båda var pannfläckiga. Syftet med kullen är i första hand att försöka lista ut hur berkshiregenerna fungerar, men jag är också nyfiken på vad ungarna kommer att få för temperament.

Jag tvekade in i det sista eftersom jag fortfarande inte är av med rosslet. Det kommer och går men blir aldrig så illa att jag får anledning att överväga avlivning för att någon mus skulle lida. Det är inte det enda ungarna har emot sig; de har en barberande hädangången moster, och Suss temperament är inte det bästa bland systrarna. Linus däremot var både modig och sällskaplig innan han utsattes för en vibramycinkur…

Det troligaste är alltså att ungarna aldrig kommer att vara till salu, och jag planerar att kulla bort alla otecknade så fort sådant börjar synas. Jag kan för all del hålla er uppdaterade om hur det går ifall någon är nyfiken. Men just nu är jag bara lycklig över hur små och söta och sprattliga de är. ^_^

[Theriss]
0

Förvånad Ta bort de otecknade! Det är ju de som är snyggast Flört

Anett Lindbom
0

Jag har ingen kull just nu, men jag har lite funderingar & planer men när det blir vet jag inte riktigt ännu..:)

[Catteklina]
0

Vi har ju en "gammal" sebramus-kull. Kanske kommer en till inom kort, då ena honan har börjat se lite märkligt rund ut om magen.