Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 678 ggr
[Theriss]
0

Fiona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, dags igen. Imorse hittade jag Fiona död Gråter Trodde inte det var hennes tur än, hon var ju fortfarande ung, snart 1 år och 3 månader gammal. Visserligen dog hennes mamma i ungefär samma ålder, men hoppades att Fiona ärvt sin fars livslängd istället, han blev nämligen 2 år och 6 månader gammal.
Saknar min Fiona, var inte beredd på det här *snyft*

Fiona
* 9 april 2005
28 juni 2006

RussPower
0

Gråter

Musan
0

Usch så tråkigt… Gråter

amaira
0

Gråter

Skickar tröstekramar.

ThereseW
0

Bumsan då… Gråter

mandymoo
0

Vet hur du känner det…..

Skickar kramar som tröst

Grodan
0

ååååååååh, så blött det var här då… *drunknar i tårar*

Theriss, du måste genast sätta ihop några möss eller beställa/tinga möss från någon uppfödare. Ditt musintresse är i farozonen. När de "droppar av" en efter en, vilket de faktiskt gör emellanåt för det är min teori att de gärna vill ha sällskap till himlen, så är det viktigt att ha något att se fram emot. En ny kull, ett steg längre fram. Förhoppningar och drömmar.

Seså! Upp med hakan! *rosor, kramar o choklad*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Theriss]
0

Mja jag har tre hanar som närmar sig två-årsstrecket och de börjar redan se lite krassliga ut. Men de har mycket engelskt i sig också så… Men resten av mina möss är födda under 2005 så förhoppningsvis är de med mig ett tag till.

mandymoo
0

Vilken fin teori… gillade helt klart den…. ja den som Grodan skrev "att de gärna vill ha sällskap till himlen"

Kommer ihåg för flera år sedan … min äldsta hund hade precis gått bort… den som stora dottern (som då var ca 6 år gammal) hade som favorit. Vi hade varit på marknad o hon hade ftt en sån här svindyr ballong…. den var fastsatt i vagnen vi hade till hennes bror… exet jäktade som vanligt… och vek ihop barnvagnen o slängde in den… poff snöret gick av o ballongen svävade upp i skyn…. ja ha tänkte jag …. bara gå in igen o köpa ny… eller rättare sagt skicka han som klumpat sig….
Där står hon med tårar i ögonen o tittar… sen ler hon o säger glatt att det gjorde inget… för det var säkert Raya (hunden hette så) som vill ha den och därför hade "tagit den" för den var så fin… så det gjorde inget… *ler*