ÅRSMÖTE
Ni vet väl att SVEMUS har årsmöte nu på söndag, den 10 feb?

Jag vet, kommer juh dit med lite grejer & åker hem med lite Amaira-musbilder till mässor.
Och nu är det problem med lokalen!
Vi kan inte vara där. Och inte hos Therran. Vi står utan tak över huvudet.
Någon som kan ställa upp med ett tak???
(plats, hemma-hos, eller lokal?)

Beror på hur många som kommer. Kan kanske ta emot här hemma. Har typ 10-12 sittplatser iaf här hemma om man inte vill sitta på golvet på ihopvikta fleecefiltar. Ska bara "gagga" svemus-snack med sambon innan jag kan lova något.
Och om någon har möss med sig. Om någon har möss med sig så vet jag att vi inte kan vara i "min" hyresgästslokal som är liknande den som vi tydligen skulle ha varit i vid Therran. De tillåter inte djur i lokalen här hos mig+ att de tar typ 500-600:- för den.

Kan ju bara säga att helst hos någon annan än mig om det funkar.

"Putt upp"

Puttar upp om någon annan kanske kan fixa plats för årsmötet. I allra värsta fall får jag ha, men helst inte.
men ååååh… *suck* utan lokal… och bara några timmar innan årsmötet…

D¨å tycker jag att vi gör såhär. Vi samlas utanför lokalen, väntar in alla 15 min eller så, sen knallar vi till närmsta pizzeria, café ed, så sitter vi där. De siom inte har råd att fika låter bli, de som har lite pengar tar en kaffe, de sopkm är rika fettar på mad massor. Sen kör vi mötet där, klibbar genom allt så fort vi kan, och sen åker alla hem till sig. Om den nya styrslen vill köra möte på en gång, fortsätter de på samma ställe, eller åker hem till någon.
Då kommer alla att komma till rätt ställe och det fungerar smärtfritt. Dessutom hittar jag till Örnsverg, och åker inte vilse!
Nej, nu är det natt för mig!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Låter som en bra idé Elin.

Synd att inte fler än 7 personer dök upp.
Hade varit bättre om fler hade kommit.
#11 Nä, jag tyckte det var så bra som det var (hade inte fått plats på det lilla fiket med fler). Förresten var det 6 pers eller hade du med en låtsaskompis eller räknas någon som två pers? *fniss*

Tänkte på din mamma, Grodan. Men nu när du säger det så spelade min trötta hjärna ett spratt med mig.
SVEMUS revisor menar du…

Precis..
kunde tyvärr inte komma
Revisorn vill inte bli betraktad som två personer…
Jag tror du räknade med Gunvors spöke som hängde över oss…