Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 528 ggr
dreamiz
0

burar säljes

Jag har en eller två burar till salu.

Det är musgaller. De är 50 x 80 cm och 50 cm höga. Luckor på kortsidor och tak. Andravåning finns. Vit plastbotten.
Jag kan fixa foto om nån är intresserad

Nypris: 900 kr
Nu: 350 kr/st (eller bud?)

Muszimba
0

Jag är intresserad, men om det är den sortens bur som jag tänker på att du har så vet jag precis hur de ser ut. Det är den modellen som du har haft till både råttor och möss eller hur?

dreamiz
0

Ja det stämmer, det är den buren. Har ju tre men använder numera bara en då mössen bor i andra burar.

Muszimba
0

Jag funderar på att byta ut hela min nuvarande bur då jag har en likadan som börjar gå på sista versen när det gäller att se fräsch ut och sitta ihop på vissa ställen.

dreamiz
0

Båda är fortfarande till salu.

dreamiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Foto på ena buren. Båda är exakt likadana.

dreamiz
0

putt

Mymlan
0

Vill ha.. Har en och 2 taggis killar bor i den..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

dreamiz
0

Säg bara till dom du vill köpa! Båda är fortfarande till salu! Har kollat lite när det gäller frakt o verkar som den kan bli dyr tyvärr. Beror på hur de mäter… Buren är 50,5 cm på ena hållet o räknar de 50 cm eller 51 cm så skiljer det ett par hundra kronor på frakten (bussgods.) Men bor du/man i närheten är det bara att komma o hämta/köpa!

Mymlan
0

#8 Bor i Rimbo så det är en bit.. Och bussgods finns ej här vad jag vet. En nackdel med dessa burar ingen lucka på fronten dvs långsidan. Gudars så jag vill ha fler av denna bur även om den tar plats..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

dreamiz
0

Ja, håller med om att en lucka på långsidan inte hade varit fel! Annars är det verkligen bra burar!

dreamiz
0

Båda är fortfarande till salu!

dreamiz
0

En är fortfarande till salu!