En sommar dag!

Noa_Nisse: är lille Nisse en lite "egotrippad" muskille? Men han är ju en liten COOL KILLE som diggar både moppe och bil(måste vara motorintresserad mus).
hahaha,, jodå lite egotrippad är han nog!! haha eftersom han är enda musen hemma hos mig så får han alldeles för mycket uppmärksamhet! och han verkar nog allt vara lite motorinteresserad! hahaha!!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Men, ska inte killar vara motorintresserade av naturen? Jag har ju sett Stuart Little och Stuart Little 2 både 1, 2 och 3 gånger och den liie musen är ju motorintresserad av sig.
Allt säger jag själv med ett gott skratt då jag tänker på en gammal kompis hund, Raffe; som ÄLSKADE bilar. 
haha
jodå jag har också sett stuart little haha sööt liten kille de! 
Noa_Nisse, vet du om att vi har en sommar-tävling?
Det här fotot är ett självklart tävlingsbidrag:

Noa_Nisse… ja du bara måste sätta ut den bilder i sommar-fot-tävlingen…..
hehe tyckte också att bilden blev bra! så då får jag väl trycka upp den i tävlingen !! hhihihihihi!!

Va inte bra….. ?????? Hmmmm…. fy på dig… så får man inte tycka…. den är ju en kanonbra sommarbild.
mandymoo.. vad menar du??

Att bilden var bra… att det är "fy på dig" som inte tyckte det… att den är så jätte jätte fin att du bara måste ha den med i tävlingen så menade jag…
Förstog inte att du kunde tycka att den inte var tillräckligt bra *ler*
Tyckte att det var flera bilder som var så bra att du kan lägga ut dom som bidrag.
hahaha!!! tackar tackar!!! men jag har ju Nisse att tacka också.. utan honom skulle det bli tumma bilder !!! hahaha
okej jag kanske "underdrev" lite.. hihihi den blev väl jätte jätte bra då!! hahaha

Som sagt, bilden i #1 var underbar :) Helt klart ett tävlingsbidrag!