Till minne
"Dina"
2006-04-13 - 2006-06-29
Du kom in i vårat hem och smög in i mitt hjärta. Så liten och så söt. Så charmig.
Och du blev "min". Men ibland så blir inte alls om man önskar o ditt liv blev inte långt.
När du snabbt blev trött o loj och våra (veterinär o min) försök inte gjorde dig piggare så fick du somna in.
Men även om du var här hos oss kort tid. Och du var så liten - då gjorde du ett stort intryck på mig o jag är så glad att jag fick ha dig här den tid det blev.
Känner med dig. Det är så tråkigt när våra djur lämnar oss.
Mvh Ammi
Verkligen sorgligt… Jag miste ju själv en av mina unga möss för tre dagar sedan… Man vill ju i varje fall att de ska få bli gamla de små liven. De kryper in i hjärtat på en direkt.

Ja dom gör ju det…. och den här vart lite speciel för mig… fråga mig inte varför men hon bara var det… kom alltid till mig… kröp alltid upp o la sig i min krage i nacken för att sova o putsa sig… usch nej nu blir jag ledsen… blir det bara jag tänker på henne…. Tur man har dom andra… hundar o möss…..
Lilla Dina… 

Ja…. usch nu börjar jag också
igen….
Hon var jätte fin! Gråt nu inte allt för mycket Mandymoo,
så att du blir alldeles uttorkad!!! men hon hadde det ju bra under den tid som hon var vid liv! 
Medarbetare på Hundar.ifokus
förstår… här lite tröstegodis

Åhhh vad ni är gulliga … tack Noa_Nisse och tack Grodan dom var jätte fina.. ska spara ner dom o ta med dom på min hemsida…..
tröstekramar från amaira också 
Beklagar sorgen. Kramar.