Mina sötingar söker nya hem
Jag kommer inte att kunna ha kvar mina små skyddslingar p.g.a. byte av arbete & bostad och de söker därför nya, kärleksfulla hem.
Jag vet att detta är ett musforum, men jag vill veta att råttorna hamnar i bra hem, vilket jag tror att någon av er kan ge.
Polly är dryga året gammal, underbart lugn & snäll. Lilltösen är bara ett par månader gammal, fortfarande ganska sprallig men väldigt snäll.
Ni är välkomna att höra av er för mer information.
Även vackringen Vattnadals Azacca söker nytt hem. Bilder finns i mitt fotoalbum.
nääääääääääää…. :-(

Kan du inte presentera djuren med namn o ålder som du söker nya hem till. Sen kan man ju kika på din sida på bilder….
Antar att det här är otroligt jobbigt för dig?
Gah va du e förstående å härlig… jag vill också ha lite medömkan… jag har munherpes… aj… 
Jag tycker gott du kan göra dig av med råttorna, Therese, men mössen tar väl inte såååååååå himla stor plats? 2 burar?

Munherpes botas eller lindras med Herstat…. det bästa inget av dom andra duger *ler* har alltid tub i väskan…
Men jag har lika mycket medlidande med dig …. det gör ONT att ha det……
Ja eller ialla fall en bur *ler*
#4 Bor man litet så tar det plats :P Dessutom får jag inte ha dem där jag ska bo..
Mymlan kan ev. ta dem båda :)

Skulle vi råttmänniskor på råttforumet vara ett sämre alternativ om dina råttor måste flytta? Nu blir jag ledsen…
#11 Tror inte det är så hon menar.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag tänkte också så rattmamman, men så tror jag inte det är. Jag tror ThereseW hoppades på att någon av oss kunde ta alla hennes råttor och möss så att hon kunde komma o hälsa på dem.

Ja, i så fall får man väl svälja förtretet. Hoppas verkligen att det löser sig med omplaceringarna!
#11 Absolut inte, det får du inte tro. Men då jag är mycket aktivare på mus-sidan och "känner till" människorna bättre här så fick de visas här istället. Som Grodan säger så skulle det vara kul om de hamnade hos någon jag har lite kontakt med.
Mymlan kom som en räddande ängel och de ska få flytta dit :)

ThereseW - hoppas att du fortsätter att vara aktiv här även om du nu för tillfället inte har några djur.
Jag har alltid haft smådjur, så det är inget intresse jag kommer tappa. Jag sitter ju fortfarande i SVEMUS-styrelsen och tänker fortsättta med det tills dom slänger ut mig ;)
Så mig blir ni inte av med i första taget :)

*ler* Låter bra det…. för helt plötsligt så går det lika fort åt andra hållet… jag menar att det kan ändras så att man kan ha djur igen…
*Ler* och det ska nog mycket till innan dom slänger ut dig ur styrelsen …. vet av erfarenhet från andra klubbar att aktiva intresserade personer alltid behövs….
Therese: Du får komma sedan och besöka dem om du vill. Ska snart börja fixa till fd chilla buren, måla botten o hyllor.