Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 240 ggr
lothus1
0

OT: Plastikopererade husdjur

12:10 Husdjur under plastikknive…

På tv 4+ idag kommer detta program. Jag tycker sånt här är vidrigt Skrikandes Stackars djur alltså!

Muszimba
0

Tycker att det kan vara bra för dem också med plastikkirurgi. Tänk om de blivit påkörda och blivit av med mycket skinn osv.

lothus1
0

Ja, men i detta program är det skönheten som gäller tydligen.

Vattnadal
0

Har sett ett sånt program på 4:an förr. Då var det en tjock kanin som fick hakan minskad, har för mig det var nosveck på bulldoggar som minskades oxå, vilet är helt OK. Vill minnas något om siliconkulor på kastrerade hanhundar något jag mest tycker är småfånigt. Men sedan även utdragna klor på innekatter, bortoperedade stämband på hundar som skällde osv, vilket är helt fel.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Emmell
0

#3 verkar vara det här programmet du sett, i så fall. Det är från 2006.

"Och handjur får falska testiklar inopererade för att få bättre självkänsla." mer info om programmet

Finns så sjuka människor.

Ladyinred
0

Detta kanske e en fördom men jag tror bara att män skulle göra nåt sånt med sina djur. De identifierar sig lite för hårt med sin hund. "jag mår dåligt utan testiklar så då gör min hund det med"

Shantimatilda
0

Såg för något år sen att det var någon som tog hand om två hittekatter… dom tog bort klorna på katterna för att dom klöste i möblerna…

Pehpsii
0

#6 amen herregud!

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Emmell
0

#6 som sagt.. finns sjuka människor! (Hallå, klipp ner klorna och skaffa klösställningar till katterna! Och LÄR dom att soffan inte är nån klösbräda! För guds skull…

Bim
0

åherregud! Vad är det för varelser som gör sånt mot djur?!?!?!

Mona22
0

tycker skönhetsperation är är så onödigt men där det behövs så är det okej. tex med svansamputering/förkortning. i sverige får man inte göra det men de som gör de gör det oftast för att det är snyggt. men inte för att det behövs. finns vissa raser som kanske slår av sina svansar och de kanske måste kortas men annars är det onödigt.