Ascool burhylla
Gadd, vilket burkomplex! Bättre ventilation skulle vara önskvärt men vilken inspiriation komplexet ger. Någon som kan bygga en sån? Ej i trä…
http://www.bigappleherp.com/Zoo-Med-Euro-Cage-Unit

WoW!! .. den var häftig ..
så jäkla lättstädad! *vill ha* eller ja i a f något liknande…

e burarna inte lite små? vet du måtten? eller var det mus du tänkte ha den till?
förstår inte måtten… de är säkert för små, men jag gillar grejen… behöver givetvis mus-anpassas lite… 

Åå vad fint!
Jag sulle vilja öppna en egen shop och tillverka djurburar, jag. I plast/metall/glas/galler- och även träutförande. Tror faktiskt att en sån shop skulle kunna gå bra..
Man fick väl gå en snickeri-, glasskärar- och svetsarkurs först eller nåt.
Älskar mina stora små vänner..

Burarna just på bilden skulle ju passa ensamma hannar =o) Har man många så är buren perfekt ju =o)

okey, jag e inte så kunnig, men en sak vet jag att en sån liten burk inte skulle passa till mer än två muslingar :)
men jag håller starkt med att den va fin och som lothus1 sa att den skulle säkert passa till ensamma hanar om man har ett antal sådana ;)
#4 Måttet är i tum, 1" = 2,54 cm.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Men dom är ju inte pyttesmå ifall. Dom är större än vad jag fick intrycket av när jag kollade på bilden.
Ungefär såhär H53*B43*D60. Varje bur alltså.
Eller har jag räknat helt galet? Matte var INTE min starka sida i skolan.

hmm, det var inte så smått det, eller det skulle ju kunna passa. 
Det är tillåtna mått ia f. Oki, då är det bara ventilationen kvar…
Och priset.

HAHA, :) japp, den var ju inte så billig om man säger så :)
#11 Eftersom det är till för reptiler borde det vara bra ventilerat.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek