Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 697 ggr
GucciDior
0

Bildbomb!! TA SKYDD! :P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tagit en del bilder på mössen och akvariet nu när jag har köpt en ny digital kamera som inte lägger av efter 5 min. Säger till när ni kan kommentera.

Först ut: Akvariumet

GucciDior
0

Akvariumet igen med en liten Kia-nos

GucciDior
0

Här ser man hur jag har löst det med locket.. En måttbeställd plexiglasskiva som jag har borrat hål i såm är ca 1 cm i diameter. Det funkar jättebra!

GucciDior
0

Törstig blir man säger Mini

GucciDior
0

Suddig men såå söt! *visar med händerna* Ruby

GucciDior
0

Mini och Kia på rastbordet

GucciDior
0

Kia leker med en tepåse med godis i (skinka)

GucciDior
0

Nu kan ni kommentera :P
Filmade nyss mössen när jag hade möblerat om deras akvarium och la in på youtube taskigt ljus dock.. :/

Videon

Linn
0

gulligt! :) dom ser ut att ha riktigt kul i den nymöblerade buren! kul med ny kamera?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

GucciDior
0

#8 Ja verkligen! :) Haha fotogalen nu! Förra kameran la ju av direkt och sög, hade bara 3 megapixel.. Men sen fick jag den gratis också :P Dom gillar verkligen akvariet!

Grodan
0

åh, vad kul! ser fram emot fler bildbomber!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Linn
0

ja, bildbomer är alltid kul! det är inte roligt att fota med min dålia mobilkamera. på sakerna jag gör i skolan är det ok, föremålen är ju still då! ^^ men jag misstänker att jag kommer få en kamera i födelsedags presten.. Dock fyller jag inte förens i maj..

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

lovemymouse
0

Vad mysigt och roligt dom har det.

Vad använder du för botten material?

GucciDior
0

#12 Jag använder toa-lätt som bottenmaterial, det funkar jättebra! Jag tål inte dammigt spån så jag kör på toa-lätt istället.

GucciDior
0

Nån som vet vilken teckning Mini har? Hon är svartvit funderar om det kanske kan vara en even?

Muszimba
0

Mini kan endast vara even om hennes svarta fläckar på exakt samma ställe på båda sidor om ryggraden, annars broken.

GucciDior
0

#15 Tack nu vet jag vilken teckning min sötnos har.. Hur skriver man det "kort"? :P

Muszimba
0

Svart even=sv/ev och svart broken=sv/br. Sedan tillkommer det pälslaget som är korthår=kh och långhår=lh.

Långhårig svart/even= sv/ev lh och korthårig svart/even= sv/ev kh. Vid broken är det bara att byta ut /ev mot /br.

lovemymouse
0

13#Tack för tipset då ska jag testa toalätt.

GucciDior
0

#17 Okej tack så mkt! Mini är då sv/br kh