Bildbomb!! TA SKYDD! :P

gulligt! :) dom ser ut att ha riktigt kul i den nymöblerade buren! kul med ny kamera?

#8 Ja verkligen! :) Haha fotogalen nu! Förra kameran la ju av direkt och sög, hade bara 3 megapixel.. Men sen fick jag den gratis också :P Dom gillar verkligen akvariet!
åh, vad kul! ser fram emot fler bildbomber!!!

ja, bildbomer är alltid kul! det är inte roligt att fota med min dålia mobilkamera. på sakerna jag gör i skolan är det ok, föremålen är ju still då! ^^ men jag misstänker att jag kommer få en kamera i födelsedags presten.. Dock fyller jag inte förens i maj..

Vad mysigt och roligt dom har det.
Vad använder du för botten material?

#12 Jag använder toa-lätt som bottenmaterial, det funkar jättebra! Jag tål inte dammigt spån så jag kör på toa-lätt istället.

Nån som vet vilken teckning Mini har? Hon är svartvit funderar om det kanske kan vara en even?

Mini kan endast vara even om hennes svarta fläckar på exakt samma ställe på båda sidor om ryggraden, annars broken.

#15 Tack nu vet jag vilken teckning min sötnos har.. Hur skriver man det "kort"? :P

Svart even=sv/ev och svart broken=sv/br. Sedan tillkommer det pälslaget som är korthår=kh och långhår=lh.
Långhårig svart/even= sv/ev lh och korthårig svart/even= sv/ev kh. Vid broken är det bara att byta ut /ev mot /br.

13#Tack för tipset då ska jag testa toalätt.

#17 Okej tack så mkt! Mini är då sv/br kh