Duvtransport säljes
Vi har en duvtransportbur som ska säljas nu, den rymmer 8 marsvin och den är i mycket gott skick.
Priset är 800 kr
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Har du foto på den?
nej men jag kan gå ner och fota den nu med en gång
och ett till med vattenflaska (finns 3 st som åker med buren) samt mellanväggarna i både trä och i metall
Vilken fin och praktisk sak, t ex när man ska resa! Några frågor:
- Vad har den för mått?
- Hur stora är facken?
- Vad väger den?
- Skulle du kunna skicka den med post?
ojoj, ska se till att gå ner och mäta den.
Facken kan du ha så små eller stora du vill, jo man kan skicka den med post men tror att det kostar en hel del då, bussgods är annars att rekomendera. Den väger ca 7 kg.
Vi har haft 8 marsvin samtidigt i buren och då har min dotter på 12 år kunnat bära dne utan problem.
tillägg, du ser dom två runda "fönsterna" så små kan facken bli sen kan du ju ha hela buren utan indelade fack
är det gröna locket till varje fack? kan en mus rymma (den vägen) från ett fack till ett annat?
hm det vet jag inte, dom klättrar ju en del, men när du har locket stängt så kan dom inte rymma över för avdelarna går ända upp till locket. Men det finns ingen risk att dom kan rymma genom fönsterna då?

Jag har sett sånnahär transporter IRL och jag skulle absolut inte rekommendera den till möss. Tror att rymningsrisken är för stor. Men till råttor skulle den vara perfekt.
Man kan täppa hålen med nät, bara man listar ut hur man ska fästa det på matrialet duvtransporten. Jag har själv köpt 1 dubbel och en enkel, de är suveräna. Botten är av trä men man kan lägga dit plastmatta för skydda trät eller måla med våtrumsfärg.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Oki, men då Milla kan du nog inte sälja den till någon som har tänkt ha möss i den.